خبرگزاری کار ایران

بازی های آسیایی ۲۰۱۸

ملایی: تقدیر این بود که دوم شوم/ لابی قزاق ها باعث شد اخطار بگیرم

asdasd
کد خبر : ۶۶۲۷۸۹

نماینده جودوی ایران درباره مدال نقره ای که به دست آورد صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، دوازدهمین روز از هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی اندونزی در حالی از صبح امروز(پنج شنبه) آغاز شده است که سعید ملایی ملی پوش جودو در وزن ۸۱- پس از کسب مدال نقره بازی‌های آسیایی، گفت: واقعیت این است که جنگیدم و تلاشم را کردم و برای مسابقه برنامه داشتم، اما تقدیر این بود که دوم شوم و نقره بگیریم.

وی در ادامه صحبت‌های خود اظهار داشت: لازم است از خانواده جودو و تمام کسانی که از من حمایت کردند؛ عذرخواهی کنم. ببخشید که نتوانستم دومین مدال  طلای جودو در بازی‌های آسیایی را کسب کنم. حریف در اختیارم بود و تا آخرین ثانیه های مسابقه از حریف پیش بودم، اما داوران اخطار اول را بی خود به من دادند و من در پایان بازنده شدم. لابی قزاق ها در پایان فینال باعث شد به من اخطار دهند و بازنده شوم.

وی که پس از ۱۳ سال از کسب مدال آرش میر اسماعیلی در مسابقات حهانی۲۰۱۷، مدال برنز جهان را گرفت، اظهار داشت: عهدی با خودم داشتم که پس از المپیک لندن بی حاشیه تمرین کنم. از حاشیه ها دوری کردم و نتایج خوبی در مسابقات گرفتم. اگر کمکم کنند می توانم دوباره اوج بگیرم و حتی در المپیک برای کسب طلا تلاش کنم و ان شاالله مدال طلا بگیرم.

ملایی در پاسخ به این سوال که اگر حریف قزاق در پایان فینال شرایط تو را داشت مثل تو بازنده می شد، گفت: شاید به او اخطار نمی دادند، اما تقدیر این بود که ببازم. به حریف قزاق تبریک می گویم و بازهم از همه طرفدارانم و خانواده جودو عذرخواهی می کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز