خبرگزاری کار ایران

بازی های آسیایی ۲۰۱۸

یخچالی: می خواستیم از کره انتقام بگیریم/ آنها باخته بودند و دنبال حاشیه سازی بودند

asdasd
کد خبر : ۶۶۲۷۷۸

ملی پوش تیم بسکتبال ایران درباره بازی با کره صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، بهنام یخچالی ملی‌پوش بسکتبال پس از پیروزی برابر کره جنوبی در مرحله نیمه‌نهایی بازی‌های آسیایی گفت: بازی خیلی سختی بود. بازی‌های نیمه‌نهایی همیشه حساسیت زیادی دارد مخصوصا که برابر کره باشد‌. شاید از چند ماه پیش می‌دانستیم که حریف ما در نیمه‌نهایی تیم کره است‌. چیزی که حساسیت این بازی را بیشتر می‌کرد این بود که تیم ما چهار سال پیش در فینال این مسابقات مغلوب کره شده بود و اینجا می‌خواستیم انتقام بگیریم. خدا را شکر تمام تیم انسجام خوبی داشت و توانستیم به فینال برسیم.

او ادامه داد: ما در این بازی انگیزه خیلی زیادی داشتیم. چهار سال پیش کره ما را خیلی اذیت کرد. چه کسانی که بازی کردند و چه کسانی که در زمین نبودند همه کمک کردند. خدا را شکر توانستیم با انگیزه و انسجام کره را ببریم.

یخچالی درخصوص اتفاقات پایان بازی گفت: تیم کره باخته بود و دنبال حاشیه‌سازی بودند. اتفاق مهمی نبود.

وی در ادامه از فاصله کم بسکتبال ایران تا قهرمانی این مسابقات گفت: از ابتدای تورنمنت هدف ما این بود که قدم به قدم پیش برویم. تا الان هم سه قدم خیلی خوب برداشته‌ایم و تنها یک قدم دیگر باقی مانده و فکر می‌کنم این تیم چین است که به فینال می‌رسد. بازی خیلی سختی در فینال داریم اما سعی‌ می‌کنیم مثل سه بازی قبل در ۴۰ دقیقه‌ای که باقی مانده با انسجامی که داریم چین را هم شکست بدهیم و جای خالی این مدال در ویترین افتخارات بسکتبال را پر کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز