خبرگزاری کار ایران

آشوبی در گفت و گو با ایلنا:

الدحیل می‌تواند مانند السد پرسپولیس را مجازات کند/ بازیکنان آنها اسیر جو آزادی نمی‎‌شوند

asdasd
کد خبر : ۶۶۲۴۶۸

هافبک اسبق سرخپوشان معتقد است شاگردان برانکو ایوانکوویچ با استراتژی دفاعی‌تر به مصاف الدحیل بروند و نتیجه‌ی بهتری کسب کنند.

به گزارش ایلنا، شاگردان برانکو ایوانکوویچ در جدال با الدحیل بر خلاف پیش بینی‌ها که در آن الدحیل را برتر مطلق زمین می دانست، توانستند با باخت خفیف یک بر صفر شانس خود را برای صعود به مرحله بعد حفظ کنند.

فرزاد آشوبی بازیکن سابق سرخپوشان که با این تیم سابقه قهرمانی در لیگ برتر را هم دارد در گفتگو با ایلنا  درباره دیدار شاگردان برانکو با الدحیل گفت: انتظار من از آقای برانکو این بود که بازی بسته تری در مقابل الدحیل از خود نشان دهد و با عقب نشستن تیم پرسپولیس کاری کند تا الدحیل بی محابا به سمت دروازه ما حمله کند تا ما بتوانیم در ضدحمله از سرعت بازیکنان خود استفاده کنیم. البته باید گفت که تاکتیک آقای برانکو هم جواب داد و تیم را به بازی برگشت امیدوار نگه داشت، اوضاع پرسپولیس بد نیست اما انتظار من چیز دیگری بود.

هافبک اسبق پرسپولیس در ادامه در مورد گل الدحیل خاطر نشان کرد: در مرحله ای از رقابت‌ها هستیم که دیگر جای هیچگونه اشتباهی وجود ندارد و بازیکنان باید با تمرکز بالا و تمام توان خود در زمین حاضر شوند تا بتوانند نتیجه‌ی خوبی کسب کنند. به دلیل این عدم تمرکز شاهد این بودیم که سانتری از جناح راست به نقطه‌ی کور دفاع پرسپولیس ارسال شد و بازیکنان حرفه‌ای الدحیل توانستند دروازه تیم پرسپولیس را باز کنند.

آشوبی در مورد بازی برگشت افزود: برای بردن باید با احتیاط بازی کنیم و نباید اسیر جو احساسی شده و بی‌محابا به سمت دروازه الدحیل یورش ببریم چرا که این تیم قطری در ضد حملات بسیار خطرناک و سریع نشان داده و می‌تواند کاری که السد با استقلال انجام داد را با پرسپولیس انجام دهد.

وی در مورد حضور هواداران برای بازی برگشت عنوان کرد: حضور هواداران برای بازیکنان ما روحیه بخش خواهد بود و انرژی بیشتری به آنها خواهد داد اما فشار زیادی از سوی هواداران روی تیم حریف گذاشته نخواهد شد زیرا آنها بازیکنان با کیفیت و حرفه‌ای دارند که می‌دانند چگونه عمل کنند تا اسیر جو استادیوم نشوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز