خبرگزاری کار ایران

نعلچگر:همه نقاط تاریک خطوط سه گانه را در بازی با السد دیدند/استقلال دیگر جای اشتباه ندارد

asdasd
کد خبر : ۶۶۲۴۳۱

پیشکسوت باشگاه استقلال می گوید این تیم دیگر اجازه اشتباه کردن ندارد.

به گزارش ایلنا، رضا نعلچگر ملی پوشان اسبق فوتبال ایران در خصوص دیدار برگشت مقابل السد قطر در دوحه گفت: باید بپذیریم که استقلال در بازی رفت پراشتباه ظاهر شد، لذا برای جبران عقب ماندگی باید در زمین حریف بازی با حساب و کتابی نمایش دهد و بتواند دل هواداران را مجددا بدست آورد.

وی افزود: قطعا کار در دوحه سخت است اما در فوتبال هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد و امیدوارم وینفرد شفر این بار تفکرات مناسب تری را اتخاذ کند تا استقلال بتواند در قطر به یک نتیجه مناسب برسد.

این پیشکسوت در ادامه اظهار داشت: در بازی رفت نقاط تاریک خطوط سه گانه را همگان دیدند و بطور یقین شفر نیز به این ضعف ها پی برده و در اندیشه این است که این موارد را ترمیم کند ولی آنچه که باید ملکه ذهن یکایک نفرات استقلال باشد این است که آنها دیگر حق اشتباه ندارند. باتوجه به اینکه در تهران 3-1 تن به شکست داده ایم، باید ترتیبی اتخاذ شود که در بازی برگشت ابتدا گل دریافت نکنیم و سپس در مواقع لزوم ضربه کاری را وارد کنیم.

نعلچگر در پایان گفت: استراحت دادن به بازیکنان از سوی شفر به موقع بود چون نفرات استقلال خسته بودند و نیاز مبرم به مرخصی داشتند اما از اینها که بگذریم باید به این نکته مهم توجه داشته باشیم که زمان کافی تا بازی برگشت وجود دارد و شفر می تواند از این فرصت نهایت استفاده را ببرد و ضعف های موجود را مرتفع کند.در یک جمله باید بگویم که کار دشواری داریم اما اعتقاد دارم اگر استقلالی ها برای بازی برگشت به آب و آتش بزنند و یک لحظه پا پس نکشند،احتمال اینکه بتوانند فرضیه ها را برهم بزنند، وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز