خبرگزاری کار ایران

بازی های آسیایی ۲۰۱۸

عملکرد سوارکاران ایرانی در روز دهم بازی های آسیایی/ یک فینالیست و دیگر هیچ

asdasd
کد خبر : ۶۶۲۱۱۰

تیم سوارکاری ایران موفق به ثبت نتایج خوبی نشد.

به گزارش ایلنا، مرحله نخست مسابقات رشته سوارکاری در بخش پرش تیمی از صبح امروز در جاکارتا آغاز شد و 68 سوارکار از 17 کشور (هر تیم چهار نفر) با هم رقابت کردند . تیم ایران هم متشکل از فرهنگ صادقی، آریانا روانبخش، مسعود مکاری‌نژاد و داوود پوررضایی رقابت خود را برگزار کرد که بر اساس نتایج اعلام شده تیم ایران با توجه به امتیازات چهار سوار کار خود با قرار گرفتن در رده یازدهم از صعود به فینال بازماند. 10 تیم برتر از ساعت 14 در مرحله فینال برای کسب مدال رقابت خواهند کرد.

داوود پوررضایی، سوارکار تیم ملی ایران با قرار گرفتن در جمع 40 نفر برتر مرحله نخست مسابقات انفرادی پرش، روز پنجشنبه در فینال رقابت خواهد کرد.

مسابقات انفرادی پرش با اسب بعدازظهر امروز برگزار شد و داوود پوررضایی و فرهنگ صادقی، دو سوارکار ایرانی با رقبای آسیایی خود رقابت کردند و در نهایت پوررضایی با اسب ونور  با قرار گرفتن در رده سی‌ام  موفق شد به فینال رقابت‌ها راه یابد. فرهنگ صادقی، دیگر سوارکار کشورمان در جایگاه چهل‌وششم قرار گرفت و نتوانست به فینال برسد و حذف شد.

فینال مسابقات در دو راند برگزار می‌شود. راند نخست فینال انفرادی پرش با اسب برای تعیین 25 سوارکار نهایی، صبح پنجشنبه و راند نهایی فینال برای تعیین برندگان مدال‌های طلا، نقره و برنز بعدازظهر پنجشنبه برگزار خواهد شد. پیش از این آریانا روانبخش و مسعود مکاری‌نژاد هم از راهیابی به فینال باز مانده بودند.تیم پرش با اسب ایران هم صبح امروز با کسب رده یازدهم نتوانست به فینال برسد. عربستان ، ژاپن و قطر مدال های طلا ، نقره و برنز تیمی پرش را کسب کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز