خبرگزاری کار ایران

بازی های آسیایی ۲۰۱۸

فن پاشن: انتظار نتایج بهتری از سوارکاران ایرانی داشتم/ پوررضایی: از عملکرد خودم راضی نیستم

asdasd
کد خبر : ۶۶۲۱۰۶

تیم سوارکاری ایران به توفیق چندانی در مسابقات بازی های آسیایی دست پیدا نکرد.

به گزارش ایلنا، فن پاشن بلژیکی در پایان رقابتهای مقدماتی تیمی و  انفرادی پرش که تنها یک سوارکار کشورمان به فینال  بخش انفرادی راه یافت، گفت: ایران سوارکاران خوبی دارد که پتانسیل های بسیار بالایی دارند و من انتظار نتایج بهتری در این مسابقات از آنها داشتم.

وی افزود: چند سوار کار خیلی خوب داریم که در آینده باید خیلی  بهتر کار کنند. داوود پوررضایی سوارکار سطح بین المللی است اما بهرحال کار سختی است که با یک اسب قرضی که آشنایی با آن ندارد، در یک مسابقه مهم بین المللی شرکت کند. امیدوارم او در مسابقه فینال انفرادی بهتر عمل کند. همچنین  سوارکار جوانی داریم، آریانا روانبخش، که متاسفانه در مسابقه دیروز تمرکز نداشت اما امروز خوب بود ولی باید بیشتر کار کند تا نتیجه بگیرد. من به این جوان امیدوارم.

سرمربی تیم ملی سوارکاری کشورمان افزود: ما در رقابت تیمی فقط یک امتیاز برای رفتن به فینال کم آوردیم اما مطمئنیم با تلاش بیشتر می توانیم در مسابقات آینده نتایج بهتری بگیریم.

فن پاشن با بیان اینکه بچه های ما این پتانسیل را دارند  که بهترین های آسیا باشند، افزود: مهم ترین راهی که می توانیم  در رده های جهانی قرار بگیریم این است که این سوارکاران در اروپا تمرین و سواری کنند.

*پوررضایی: از عملکرد کلی خودم راضی نیستم

داوود پوررضایی که بهترین نتیجه را در میان سوارکاران ایرانی در بخش پرش ثبت کرد و به فینال بخش انفرادی پرش راه یافت، گفت: از عملکرد کلی خودم راضی نیستم و این دلایل زیادی دارد اما تلاش می کنم در مرحله فینال عملکرد بهتری داشته باشم.

وی درباره نتیجه بخش تیمی گفت: تیم ما امروز عملکرد خوبی داشت اما به علت خطاهای انجام شده و حذف یکی از اعضای تیم در مسابقه دیروز با اختلاف کم نسبت به ازبکستان نتوانستیم به فینال صعود کنیم.

پوررضایی با اشاره به اینکه نباید بدون برنامه ریزی دقیق در هیچ مسابقه ای شرکت کنیم، افزود: ما در این مسابقات که سطح آن بسیار بالا بود برای کسب نتیجه شرکت نکردیم اما امیدواریم این مسابقه ها در کسب تجربیات برای ما موثر باشد و در مسابقات آینده نتایج بهتری بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز