خبرگزاری کار ایران

واکنش عجیب مدیررسانه‌ای تیم ملی به باخت استقلال

asdasd
کد خبر : ۶۶۱۷۵۶

در شرایطی که هواداران استقلال به شدت نسبت به شکست تیم خود ناراضی هستند و واکنش عجیب مدیر رسانه‌ای تیم ملی نیز به این باخت جالب توجه است.

به گزارش ایلنا، استقلال مقابل السد قطر در شرایطی شکست خورد که نزدیک به هشتاد هزار هوادار آبی‌پوش روی سکوها انتظار یک نتیجه مناسب برای امیدواری صعود به مرحله بعدی را می‌کشیدند. با این حال آبی‌ها در حالی که نیمه اول را با پیروزی راهی رختکن شده بودند، در نیمه دوم با دریافت سه گل شکست تلخی را متحمل شدند تا امیدهای آنها برای بازی برگشت کمرنگ شود.

این اتفاق در حالی که با نارضایتی هواداران همراه شده بود، مدیر رسانه‌ای تیم ملی در واکنشی عجیب این شکست را با موفقیت تیم کی‌روش گره زد!

محسن معتمدکیا، مدیررسانه‌ای تیم ملی در اکانت خود بعد از شکست استقلال نوشته است: باور کنید هیچ موفقیتی تصادفی نیست، البته اگه برد برابر مراکش، مساوی با پرتغال و باخت با یک گل برابر اسپانیا را ناکامی ندانیم و با فکت درباره واقعیت فوتبال ایران صحبت کنیم.

این ستایش کارلوس کی‌روش از سوی مدیررسانه‌ای تیم ملی در شب شکست استقلال در حالی رقم خورده که کسی از سرمربی پرتغالی تیم ملی طی روزهای بعد از جام جهانی خبر ندارد. مردی که اکنون اطرافیان او کسب چهار امتیاز طی جام جهانی اخیر را موفقیتی بزرگ برمی‌شمرند. این در حالی است که اگر قرار به تشبیه این موضوع باشد استقلال با صعود از مرحله گروهی با حضور مدعیانی همچون الهلال عربستان، العین امارات و الریان قطر توانست به عنوان صدرنشین صعود کند (شاید این تشبیه البته برای مدیررسانه‌ای تیم ملی در آن مقطع قابل مشاهده نبود). استقلال در مرحله قبلی نیز توانست با برتری مقابل نماینده ایران به جمع هشت تیم راه یابد و اکنون مقابل السد قطر شکست خورده است. تیمی که مطمئنا همانند اسپانیای ناکام و پرتغال ناآماده برای حذف در این رقابت حاضر نشده‌اند و جزو مدعیان اصلی قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا محسوب خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز