خبرگزاری کار ایران

بازی های آسیایی ۲۰۱۸

پایان شیرین دسته فوق سنگین وزنه برداری با یک طلا و یک نقره/ بهداد قهرمان شد؛ علی حسینی نایب قهرمان

asdasd
کد خبر : ۶۶۱۴۶۳

مسابقات وزنه برداری دسته فوق سنگین به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، مسابقات فوق سنگین وزنه برداری بازی های آسیایی از دقایقی قبل آغاز شد و در پایان حرکات یک ضرب و دو ضرب این بهداد سلیمی بود که موفق شد مدال طلا را مال خود کند و سعید علی حسینی هم صاحب مدال نقره شد. بدین ترتیب تعداد طلاهای ایران به عدد 16 رسید و نقره ها هم به 15 افزایش پیدا کرد. با این حال ایران همچنان تیم پنجم جدول توزیع مدال ها باقی ماند.

در پایان حرکات یک ضرب دو نماینده شایسته کشورمان یعنی بهداد سلیمی و سعید علی حسینی در این دور با بلند کردن وزنه 208 کیلوگرمی به ترتیب اول و دوم شدند. نماینده ازبکستان هم با 203 کیلوگرم سوم شد.

بهداد سلیمی وزنه های 201 و 208 را در حرکات اول و سوم بلند کرد اما در حرکت دوم موفق به بلند کردن وزنه 206 کیلوگرمی نشد. سعید علی حسینی هم بعد از ناکامی در حرکت اول، توانست 201 و 208 را در حرکات دوم و سوم بلند کنند.

در حرکت دو ضرب بهداد سلیمی وزنه های 237، 246 و 253 کیلوگرم را بلند کرد و مجموع 461 کیلوگرم را به جای گذاشت و طلا گرفت. سعید علی حسینی هم وزنه های 240 و 248 را بلند کرد اما نتوانست وزنه 254 کیلوگرم را بلند کند و با مجموع 456 کیلوگرم نقره ای شد. نماینده ازبکستان هم برنزی شد.

کاروان وزنه برداری ایران با دو طلا، یک نقره و یک برنز به کار خود پایان داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز