خبرگزاری کار ایران

ربیعی: بازی در مدار کنترل ما بود/ گلی که زدند خطا بود

asdasd
کد خبر : ۶۶۱۳۰۴

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک معتقد است که تیمش در بازی با مس کرمان بدشانس بوده است.

به گزارش ایلنا، محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک پس از شکست مقابل مس کرمان در کنفرانس خبری بعد بازی گفت: بازی در مدار کنترل ما بود. ما حاکم بازی بودیم. اگر بخواهم مس را آنالیز بکنم باید بگویم که زلیکانی و تیکدری چسبیده به مدافعین ما بودند و مابقی بازیکنان آنها به لاک دفاعی فرو رفته بودند و زمانی که توپ را می‌گرفتند، به پشت مدافعین ما می‌انداختند و از سرعت این دو بازیکن استفاده می‌کردند.

وی درخصوص مس کرمان گفت: مس کرمان دو نقطه قوت دارد. یکی مهدی تیکدری است و دیگری هم ضربات ایستگاهی و کرنرها و اوت دستی. تمام کارهای ایستگاهی مس را به بچه‌ها نشان دادیم. به نظرم گل مس خطا بود. طبق قانون، در محوطه پنج و نیم متر اگر دروازه‌بان به پرواز درآید، با کوچکترین برخوردی، خطا روی دروازه‌بان است که داور خطا نگرفت.

ربیعی ادامه داد: ما در نیمه اول بازی چندین موقعیت خوب را از دست دادیم. در دقیقه یک بازی فرصت صد در صد گلزنی را هدر دادیم. می‌خواستم بروم داخل زمین و گل بزنم. از بچه‌ها ناراحتم چون 20 دقیقه آخر را هیجانی بازی کردند. با تغییر چینش و سیستم، می‌خواستیم نتیجه را برگردانیم و موقعیت‌های خوبی هم ایجاد شد اما تبدیل به گل نشد.

سرمربی آلومینیوم اراک در خاتمه عنوان داشت: یک پنالتی در نیمه دوم برای ما گرفته نشد. با اینکه کیفیت فنی ما بد نبود، از تماشاگران واقعی آلومینیوم اراک بخاطر شکست مقابل مس کرمان عذرخواهی می‌کنم. مس تیم باامکانات و پر مهره‌ای بود و حداقل دستمزد ما در این بازی، 3 امتیاز بازی بود. گل خالی را نمی‌زنید، گل خطا به شما می‌زنند، دروازه‌بان شما مصدوم می‌شود و یک سری اتفاقات دیگر سبب شد تا نتوانیم در این بازی امتیاز بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز