خبرگزاری کار ایران

بازی های آسیایی ۲۰۱۸

رضازاده: اوت شدن 4 نفر خیلی بد است؛ مرادی باید پاسخگو باشد/ بعید است با این شرایط در جهانی نتیجه بگیریم

asdasd
کد خبر : ۶۶۱۱۴۵

حسین رضازاده درباره نتایج تیم ملی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، حسین رضازاده، رئیس پیشین فدراسیون وزنه‌برداری بعد از عملکرد ضعیف هاشمی و براری در رقابت‌های امروز بازی‌های آسیایی جاکارتا گفت: این که ما از 8 وزنه‌برداری که آورده‌ایم 4 نفر اوت شده‌اند، خیلی بد است.

وی ادامه داد: این نشان می‌دهد که ما اصلا کاری برای وزنه‌برداری نکرده‌ایم؛ به نظرم مرادی باید پاسخگوی این نتایج باشد. سطح بازی‌های آسیایی بالا نیست که ما این قدر بد نتیجه بگیریم.

رئیس پیشین فدراسیون وزنه‌برداری تصریح کرد: من قبلا هم گفته بودم که 4 مدال می‌گیریم. تا الان 2 مدال را گرفته‌ایم؛ انشالله فردا هم در سنگین وزن بهداد سلیمی و سعید علی‌حسینی مدال‌های طلا و نقره را خواهند گرفت. این 2 نفر وضعیتشان خوب است و رقیب شان وزنه‌بردار ازبکستانی است.

اسطوره فوق سنگین وزنه‌برداری ایران افزود: با این شرایط رکوردی که من از بچه‌ها می‌بینم احتمالش خیلی ضعیف است بتوانیم در مسابقات جهانی که 2 ماه دیگر برگزار می‌شود نتیجه خوبی بگیریم. چرا که تیم‌های چین و قزاقستان هم محرومیتشان تمام می‌شود و آنها هم به جمع رقبای ما اضافه می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز