خبرگزاری کار ایران

بازی های آسیایی ۲۰۱۸

سرمربی بسکتبال سه نفره بانوان: با قوی ترین تیم مسابقات بازی داشتیم/ فدراسیون هر چه داشت در اختیار ما گذاشت

asdasd
کد خبر : ۶۶۱۰۳۴

سرمربی تیم بانوان بسکتبال سه نفره درباره عملکرد تیمش صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، تیم بسکتبال 3 به 3 زنان ایران با شکست 21 بر 7 مقابل چین از صعود به جمع 4 تیم پایانی بازی های آسیایی باز ماند. سرمربی این تیم پس از بازی سنگین ایران برابر چین اظهار داشت: بچه‌های ما هر چه در توان داشتند، گذاشتند ولی واقعاً سطح بازی چین بالاتر بود. ما اگر در بازی اول به تایلند نمی‌باختیم به عنوان سرگروه صعود می‌کردیم و مجبور نبودیم در این مرحله به مصاف قوی‌ترین تیم بازی‌ها برویم.

زمانپور ادامه داد: در بازی اول به دلیل کمبود تجربه کاملاً اسیر جو سالن شده بودیم و اصلاً خودمان نبودیم. باید تایلند را راحت می بردیم اما تعداد اعزام‌های بین‌المللی ما با کشورهای دیگر قابل توجه نیست. بسکتبال 3 به 3 دختران در آغاز یک راه طولانی قرار دارد و باید خیلی بیشتر تجربه کسب کند.

سرمربی تیم 3 به 3 بانوان تاکید کرد: در سراسر کشور استعدادهای بسیار زیادی وحود دارد که ما دیر آنها را کشف کردیم و باید بسیار به استان‌ها توجه شود. من شک ندارم با برگزاری منظم تورنمنت‌های مختلف و مسابقات قهرمانی کشور تیم ملی قدرتمندتری در آینده تشکیل خواهد شد هرچند همین تیم هم واقعاً با تمام جان و دل بازی کرد و کم نگذاشت.

زمانپور در پایان گفت: فدراسیون بسکتبال هرچه امکانات داشت در اختیار ما گذاشت ولی باز هم امکانات و شرایط تمرینی تیم ما با هیچ جای دیگر قابل مقایسه نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز