خبرگزاری کار ایران

قاسمی نژاد: برخی در استان از صدرنشینی پدیده ناراحت هستند / حالا باشگاه باید به تعهداتش عمل کند

asdasd
کد خبر : ۶۶۱۰۰۴

مهاجم پدیده مشهد ابراز امیدواری کرد پس از صدرنشینی شاگردان یحی گل محمدی، تعهدات باشگاه نسبت به آنها عملی شود و از نظر مالی با مشکل مواجه نشوند.

امین قاسمی نژاد در گفت و گو با ایلنا، درباره دیدار با پیکان تهران در هفته پنجم لیگ برتر اظهار داشت: شرایط روحی روانی تیم خیلی خوب است و با تمرینات منظم نتیجه گیری هم داشته باشیم. در این بازی هم خیلی خوب شروع کردیم و همه می‌دانند که پیکان تیم دست و پا بسته‌ای نیست. بازی حساسی را با حضور تماشاگرانمان برنده شدیم و خیلی خوشحالیم که صدرنشین ماندیم.

او ادامه داد: پیکان در تابستان بازیکنان خوبی جذب کرده و مقابل ما خیلی آماده نشان دادند. به هر حال موفق شدیم با استفاده از اشتباهات فردی به گل برسیم و سه امتیاز ارزشمند برای ادامه صدرنشینی را کسب کنیم.

مهاجم پدیده درخصوص تداوم صدرنشینی سرخپوشان گفت: ما امسال تیم خوب و با آرامشی داریم که کادرفنی قوی دارد و همه جوره با نظم و همدل هستیم. آقای گل محمدی هم در کنار ما هستند و همه با هم تلاش می‌کنیم اما شرایط آمادگی‌مان صد در صد نیست و تا مرز آمادگی کامل فاصله داریم.

او ادامه داد: ما از نظر فوتبال هفته به هفته بهتر شدیم حالا باید باشگاه تکانی به خودش بدهد و تعهدها را عملی کند تا همینطور ادامه دار باشد.

قاسمی نژاد درخصوص اینکه همانند فصل گذشته مسائل مالی می‌تواند روی شرایط نتیجه گیری اثر بگذارد گفت: ما نیم فصل اول بهترین نتایج را کسب کردیم و هرچه باشگاه می‌خواست را عملی کردیم اما در نیم فصل دوم کسر 6 امتیاز و اقدامات مالکان باشگاه شرایط را سخت کرد. متاسفانه با حضور دو فصل در فوتبال مشهد این را فهمیدم که بعضی افراد در استان حضور دارند که از نتایج پدیده ناراحت می‌شوند و با شکست ما خوشحال! برای ما هم عجیب است.

بازیکن پدیده درباره گلزنی‌هایش گفت: سیستم آقا یحیی2-4-4 است و به عنوان وینگر چپ بازی می‌کنم. اگر پاسهایی که ارسال کرده بود به گل تبدیل می‌شد الان چهار پاس گل داشتم. خداراشکر در پستی بازی می‌کنم که علاوه بر گلزنی می‌توانم در طراحی حملات هم کمک کنم و امیدوارم همه‌ی اینها در کنار هم ما را به بهترین نتایج برساند. در حال حاضر باید همه به غیر بازیکنان و کادرفنی کمک کنند که ما پتانسیل این را داریم خوب باشیم و به شرایط فصل پیش نرسیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز