خبرگزاری کار ایران

مهدوی: مسئولان پشت کریمی را خالی نکنند / مالک سپیدرود هیچ چیز از فوتبال نمی‌دانست

asdasd
کد خبر : ۶۶۰۹۶۸

هافبک سپیدرود رشت ابراز امیدواری کرد با آغاز تمرینات زیر نظر علی کریمی سرخپوشان رفته رفته به نتایج موفق دست پیدا کنند و از قعر جدول فاصله بگیرند.

محمد رضا مهدوی در گفت و گو با ایلنا، درباره شکست مقابل استقلال خوزستان در هفته پنجم لیگ برتر گفت: اشتباه فردی هم جزوی از فوتبال است و شرمنده هواداران هستیم که با شکست در این دیدار نتوانستیم از قعر جدول فاصله بگیریم. شرایط سخت بود و بازیکنان در چند ثانیه انگیزه‌شان را از دست دادند و پس از گل اول به این باور نداشتیم که می‌شد نتیجه را عوض کنیم.

او ادامه داد: فکر می‌کنم این زرنگی بازیکن حریف بود که تکل دقیق توپ را از رضا نورمحمدی گرفت و دومین گل را زد تا شیرازه تیم ما از هم بپاشد.

هافبک سپیدرود درباهر آغاز تمرینات سپیدرود با علی کریمی گفت: خداراشکر علی آقا به خانه برگشتند و از وضعیت بلاتکلیفی خارج شدیم. همانطور که فصل گذشته با ایشان از بحران خارج شدیم امسال هم اینگونه می‌شود. برنامه تمرینات ما منظم شده و قرار است برنامه‌های از این به بعد روی روند خوبی پیش می‌رویم. این هفته بازی داخل خانه داریم و با وجود ایشان حتما ورزشگاه یکدست قرمز می‌شود و با پیروزی شروع دوباره خواهیم داشت.

مهدوی گفت: آقای نوین، مالک قبلی باشگاه هیچ چیز از فوتبال نمی‌دانست و دو دوست نزدیک مالک باشگاه تصمیم داشتند او برای تیمداری اقدام کند. می‌خواستند برای پیشرفت تیم پول پرداخت کنند که وضعیت واضح است و تنها قسمتی از طلب‌های فصل گذشته را پرداخت کردند. به هر حال از تیم ما جدا شدند و امیدواریم با جدایی آنها اتفاق‌ها خوب برای ما رخ بدهد.

بازیکن سپیدرود درباره مالکیت دوستان علی کریمی اظهار داشت: ما در حال حاضر همه ما انتظار داریم کمک هایی از مسئولان شهری و استانی برای ما در نظر گرفته شود تا از امکانات بتوانیم استفاده کنیم. امیدواریم مسئولان پشت کریمی را خالی نکنند و حالا که ایشان به تیم برگشته بتوانیم بهترین نتایج را برای تیم رقم بزنیم و از قعر جدول فاصله بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز