خبرگزاری کار ایران

فرشاد فرجی: اشتباهات داوری نبود خیلی زودتر برنده می‌شدیم/ فغانی چندین سر و گردن بالاتر از بقیه داوران است

asdasd
کد خبر : ۶۶۰۵۴۳

مدافع نساجی در مورد پیروزی برابر نفت مسجد سلیمان صحبت کرد.

فرشاد فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص بازی مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و در اکثر دقایق بازی از حریف برتر بودیم و به خوبی هم روی نقاط ضعفشان کار کرده بودیم و هم راه‌های نفوذشان را بسته بودیم و اگر دقت بیشتری داشتیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم.

وی در موردنخستین پیروزی نساجی در لیگ برتر گفت: پیروزی همیشه برای هر تیمی و در هر جایگاهی که باشد شیرین است و اولین برد و آخرین برد ندارد. ما اگر در دیدارهای قبلی اشتباهات داوری علیهمان نبود خیلی زودتر به نخستین بردمان می‌رسیدیم.

مدافع نساجی در مورد قضاوت فغانی در این بازی عنوان کرد: قضاوت خوب فغانی باعث شد با آرامش در زمین بازی کنیم و به حق‌مان برسیم. فغانی نه یک سر و گردن که چند سرو گردن از لحاظ تجربه و پرستیژ از سایر داوران ایرانی بالاتر است و عملکرد خوبی هم در بازی داشت.

فرجی در مورد نیمکت‌نشینی حامد لک گفت: حامد رفیق من است و زحمات زیادی برای تیم کشیده است ولی من در جایگاهی نیستم که بخواهم در مورد ترکیب تیم و اینکه چه کسی بازی می‌کند یا نه صحبت کنم و این موارد مربوط به کادرفنی است.

وی در مورد تعطیلات لیگ برتر هم خاطرنشان کرد: تعطیلات برای برخی از تیم‌ها می‌تواند مفید باشد و برای بعضی تیم‌های دیگر زیان داشته باشد. امیدوارم از فرصت ایجاد شده بهترین بهره‌برداری را بکنیم.

مدافع نساجی در پایان گفت: از هواداران تشکر می‌کنم که در شرایطی که همه جا فضای سکوها ملتهب خیلی خوب ما را تشویق کردند و حاشیه‌ای ایجاد نشد. از مدیریت باشگاه و کادرفنی هم بابت زحماتشان تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز