خبرگزاری کار ایران

بازی های آسیایی ۲۰۱۸

سرمربی جوجیتسو: انتظار ما از بچه ها بیشتر بود/ با اشتباهات بچه گانه باختیم

asdasd
کد خبر : ۶۶۰۳۷۱

سرمربی تیم ملی جوجیتسو از نتایج شاگردانش راضی نیست.

به گزارش ایلنا، سید امیر خوشبین سرمربی تیم ملی جوجیتسو بعد از شکست نمایندگان ایران در روز دوم مسابقات، گفت: توقع ما از بچه ها بیشتر از اینها بود. برخی از ورزشکاران با اشتباهات بچه گانه شکست خورند و اصلا دلیل فنی نداشت. نکته دیگر اینکه این مسابقات رنکینگ ندارد و بچه های ما گاها باید با رنک های یک این رشته که کمربند مشکی دارند مبارزه کنند.

خوشبین با اشاره به مسابقه سایر نمایندگان ایران، گفت: فردا چهار نماینده خواهیم داشت که امیدوارم بچه ها در حد و اندازه های خودشان ظاهر شوند. رسیدن به مدال دور از دسترس نیست و انشاالله فردا طلسم مدال نگرفتن را می‌شکنیم.

سرمربی تیم ملی با اشاره به ناداوری در برخی از مسابقات، اظهار داشت: شما قرعه نمایندگان کشور امارات را ببینید تمام نمایندگان آنها دور اول استراحت خوردند و دور دوم با نمایندگان کشورهای افغانستان،بنگلادش و سریلانکا روبرو شدند. منظورم این است که همه چیز برای مدال گرفتن آنها محیا شده است همانطور که روز اول بعد از شکست ورزشکارشان هیات ژوری رای را برگردانند تا ورزشکار امارات پیروز شود.

خوشبین در پایان، گفت: این بچه‌ها که ما آوردیم بهترین‌های ایران هستند و از آنها بهتر نداریم. جوجیسو در ایران در حال پیشرفت است اما در حال حاضر توان ما همینقدر است امیدوارم فردا بچه ها نتایج قابل قبولی کسب کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز