خبرگزاری کار ایران

ادعای باشگاه سپاهان؛

حاج‌صفی هرگز به تراکتورسازی نمی‌رود

asdasd
کد خبر : ۶۶۰۳۲۵

مسئولان باشگاه سپاهان احتمال پیوستن حاج‌صفی به تراکتورسازی یا هر تیم ایرانی دیگر را رد کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، احسان حاج‌صفی، بازیکن ملی‌پوش کشورمان که به دلیل اختلاف با سرمربی المپیاکوس و بیرون ماندن از فهرست اروپایی باشگاه قصد جدایی دارد این روزها صحبت از بازگشتش به لیگ برتر مطرح شده است.

در ابتدا پیش بینی می‌شد سپاهان تنها انتخاب حاج صفی برای بازگشت به ایران باشد ولی پیشنهاد نجومی تراکتورسازی و مشکلات مالی طلایی پوشان و البته سنگ بزرگ رضایت نامه که جلوی پای بازگشت احسان انداخته شده، کفه را کمی به سود سرخپوشان تبریزی سنگین کرد.

حاج صفی پیش از این دوران خدمت سربازی‌اش را در تراکتورسازی پشت‌سر گذاشته و رابطه خوبی با هواداران این تیم دارد و به همین دلیل پیوستنش به این تیم دور از انتظار به نظر نمی‌رسد.

در این میان احسان در یک حرکت بحث برانگیز تصویر پروفایلش در اینستاگرام که در این سال‌ها با لباس سپاهان بود را به عکسی با لباس تیم ملی تغییر داد تا شائبه دور شدنش از سپاهان و پیوستن به تراکتورسازی تقویت شود و این موضوع نگرانی هواداران تبریزی را به همراه داشت.

در این میان باشگاه سپاهان در پاسخ به درخواست هوادارانش رسماً اعلام کرد که اگرچه هنوز تکلیف حاج‌صفی و تیم جدیدش مشخص نشده ولی به طور حتم او اگر به ایران بیاید فقط برای سپاهان بازی خواهد کرد و هواداران نگران رفتن او به سایر تیم‌های لیگ برتری نباشند.

سپاهان این روزها در حال رایزنی برای تخفیف گرفتن در گرفتن رضایت‌نامه حاج‌صفی و به طور موازی فشار به مسئولان کارخانه برای تامین بودجه مورد نظر در جذب حاج صفی است تا این اقدام مشکل و دور از ذهن را شدنی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز