خبرگزاری کار ایران

یک بام و دو هوای سرمربی نساجی؛

گذشته خودت یادت نیست آقای جواد نکونام؟

asdasd
کد خبر : ۶۶۰۲۸۸

سرمربی نساجی نسبت به بازیکنی که پیشنهاد او را قبول نکرده انتقاداتی غی منطقی مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، جواد نکونام، سرمربی نساجی در نشست خبری هفته گذشته خود حرف‌هایی خطاب به یک بازیکن زد که نه منطقی بود و نه توسط خودش رعایت شده بود. سرمربی نساجی به یکی از بازیکنان لیگ برتری که ظاهراً اصالتی قائمهشری دارد پیشنهاد حضور در نساجی را داده و این بازیکن هم که سابقه حضور در تیم‌های بزرگ پایتخت را دارد پاسخ منفی داده است. پاسخی که با انتقاد از سوی نکونام همراه بود.

وی در این مورد اظهار داشت: من خودم بچه شمال نیستم ولی برایم نساجی از همه چیز مهم‌تر است. دوست دارم تیم و مردم خوشحال باشند. من راحت می‌توانم خیلی حرف‌ها بزنم. بازیکن همین شهر می‌گوید نمی‌خواهم پسرفت کنم و نمی‌آیم نساجی. شرایط ایده‌آل این است که شما هر بازیکنی بخواهید بیاید ولی بازیکن به پول بیشتر دیگر باشگاه‌ها فکر می‌کند.

این انتقاد نکونام در حالی مطرح شد که علاوه بر غیر منطقی بودنش، با گذشته خود او هم همخوانی ندارد. نکونام پیش از این هم پاس و هم استقلال را در شرایط سختی تنها گذاشته است و به دنبال پیشرفت فنی یا مالی لیگ‌های حاشیه خلیج فارس را برای ادامه کار برگزید و البته از نظر فنی هم برای او مفید بود و کسی حق انتقاد از او را ندارد.

نکونام در پایان فصل چهارم در حالیکه یکی از ستون‌های اصلی پاس بود از این تیم جدا شد و به الوحده رفت که در نهایت به پیوستن او به الشارجه و پس از آن اوساسونای اسپانیا منجر شد و بهترین اتفاقات فوتبالی ممکن برای این بازیکن رقم خورد.

نوبت بعدی در لیگ سیزدهم رخ داد که نکونام در میانه نیم فصل دوم پایش را در یک کفش کرده بود و قصد داشت از استقلال جدا شود و اصرارهای کادرفنی و مدیریتی باشگاه برای منصرف کردن او فایده نداشت و در نهایت در شرایطی استقلال را ترک کرد که باشگاه امکان جذب بازیکن جانشین به جای او را نداشت. هرچند گفته می‌شود نکونام در هوایی کردن چند بازیکن دیگر استقلال از جمله منتظری در جدا شدن از جمع آبی‌پوشان در آن مقطع هم نقش داشت که البته نه اثبات شد و نه مورد تایید ماست ولی تنها گذاشتن تیم در آن شرایط استقلال را از کورس قهرمانی جدا کرده و در پایان فصل به رتبه پنجم رساند.

باید قبول کرد که فوتبال حرفه‌ای است یک روز قلعه‌نویی یا دنیزلی از جدایی نکونام ناراحت شدند و یک روز هم نکونام با شنیدن پاسخ منفی از یک بازیکن که به او نیاز دارد برآشفته می‌شود ولی در نهایت باید به هر بازیکنی حق داد که آینده فوتبالی و مصالح شخصی خودش را نسبت به هر چیزی ارجح بداند و حق این را برایش قائل شد تا نسبت به هر پیشنهادی چه با توجه به وجه مالی و چه با توجه به وجه فنی قضیه پاسخ منفی بدهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز