خبرگزاری کار ایران

خبر خوش برای طرفداران رئال مادرید؛

تنها راه رئالی شدن ام‌باپه مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۶۵۹۹۷۹

باشگاه رئال مادرید بسیار امیدوار است با قوانین یوفا بتواند ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن را به خدمت بگیرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از آس، رئال مادرید هنوز هم می‌تواند فرصتی برای خریداری کیلیان ام‌باپه داشته باشد. باشگاه اسپانیایی منتظر است تا ببیند آیا باشگاه پاری سن ژرمن طی هفته آینده با رای یوفا در پرونده عدم تطابق پرونده‌های مالیاتی مجرم شناخته می‌شود یا خیر.

اگر باشگاه پاریسی بر خلاف قوانین یوفا عمل کرده باشد، آنها ملزم به فروش یکی از بازیکنان بااهمیت خود خواهند بود که همین می‌تواند راه خروج ام‌باپخ به سوی رئال مادرید را هموار کند.

با به پایان رسیدن مهلت انتقال قرضی کیلیان از موناکو به پاری سن ژرمن در روز دوشنبه، قهرمان فرانسه ملزم به پرداخت 180 میلیون یورو است تا یان انتقال را نهایی کند. این مسئله باشگاهی را که زیر نظر بررسی یوفا به دلیل عدم پایبندی به فیرپلی مالی است، تحت فشار قرار می‌دهد که بازیکن 19 ساله را به موناکو برگرداند یا او به فروش برساند.

با اتمام پنجره نقل و انتقالاتی در ایتالیا و انگلیس تنها رئال مادرید در لالیگا به چنین بازیکنی نیاز دارد و فلورنتینو پرز آماده است تا این فرصت را از دست ندهد. یوفا روز 30 آگوست آخرین رای درباره پاری سن ژرمن را اعلام خواهد کرد و رئال یک روز پس از اعلام رای که زمان نقل و انتقالات در اسپانیا به پایان می‌رسد فرصت دارد امور انتقال ام‌باپه را نهایی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز