خبرگزاری کار ایران

سرجیو: مسئولیت نتایج تیم با من است/ شخصیت‌مان را مقابل قهرمان ایران نشان دادیم

asdasd
کد خبر : ۶۵۹۹۶۷

سرمربی صنعت نفت عقیده دارد تیمش شایسته شکست برابر پرسپولیس نبود.

به گزارش ایلنا، پائولو سرجیو بعد از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس گفت: از نتایج تیم راضی نیستم. همه مسئولیت تیم با من است. در واقع ما و هواداران از امتیازاتی که گرفتیم راضی نیستیم. از من نخواهید شنید که بخواهم بهانه بیاورم.

سرجیو درباره بازی با پرسپولیس افزود: ما شخصیت خودمان را در بازی نشان دادیم. همه کیفیت کاری ما را دیدند و مقابل قهرمان لیگ بازی می کردیم. افتخار می کنم که چنین بازیکنانی را دارم اما غمگینم که چرا ۳ امتیاز بازی را نگرفتیم.با همه احترامی که برای برانکو و پرسپولیس قائل هستم باید بگویم که بازی خیلی خوبی انجام دادیم. البته از اینکه نتیجه لازم را نگرفتیم ناراحت هستم.

وی افزود: ما امروز جسارت خودمان را مقابل تیمی که قهرمان ایران است نشان دادیم. معتقدم که با این نوع بازی که انجام می‌دهیم به زودی می‌توانیم برد به دست بیاوریم. چراکه روند تیمی ما خوب است.

سرمربی نفت آبادان در پاسخ به این سؤال که چرا بالوتلی کمتر بازی کرد، گفت: برای اینکه می‌ترسیدیم مصدومیت بالوتلی تشدید شود از این بازیکن کمتر استفاده کردیم و ریسکی انجام ندادیم  البته باید بگویم که به بازیکنانم گفتم از نوع بازی آنها رضایت دارم. اما به هر حال نتوانستیم سه امتیاز را بگیریم و از این موضوع ناراحتم. من فکر می‌کنم ما نسبت به پرسپولیس بهتر بازی کردیم و استحقاق گرفتن سه امتیاز را داشتیم.

سرجیو در خصوص چرا حسین بغلانی جلوتر بازی می‌کرد، افزود: از عملکرد او راضی هستم چرا که به خوبی در زمان حمله به تیم اضافه می‌شد و در زمانی که باید دفاع می‌کردیم در کار دفاعی کمک می‌کرد. البته این را هم بگویم که به بازیکنان جوانم اعتقاد دارم چرا که اگر اعتقاد نداشتم به آنها اجازه بازی نمی‌دادم اما تا جایی که بتوانم از آنها استفاده خواهم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز