خبرگزاری کار ایران

حاج صفی وسوسه نشود به سپاهان می‌آید

قلعه نویی: به خاطر من سپاهان ضربه می‎‌خورد / کی روش بدشانس است / رونالدو هم افت کرده اما پول خوبی می‌گیرد!

asdasd
کد خبر : ۶۵۹۹۲۸

سرمربی سپاهان اصفهان در نشست خبری پیش از دیدار برابر تراکتورسازی تبریز صحبت‌های جالبی را مطرح کرد.

به گزارش ایلنا، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از بازی سپاهان برابر تراکتورسازی تبریز گفت: در ابتدا باید درگذشت سهراب سرابی، معروف به سهراب بوقی که لیدر پیشکسوت استقلال بود را تسلیت بگویم. با این بنده خدا خاطرات خوبی داشتیم. بازی سپاهان و تراکتورسازی بازی خاص شهرستانی‌ها و به نوعی دربی شهرستانی‌هاست. هواداران دو تیم هم رابطه خوبی با هم دارند. من نیز با هر دو تیم خاطرات خوبی دارم.

او ادامه داد: بازی فردا سخت است. تراکتورسازی بازی هفته گذشته خود را برده و از لحاظ روحی و روانی شرایط خوبی دارد. ما هم هفته به هفته بهتر می‌شویم، اما به خاطر 20 دقیقه پایانی بازی با ذوب‌آهن در هفته گذشته از بازیکنانم گله دارم. شاید نباید این حرف را بزنم، چون تیمم نتیجه گرفته است. ما تغییرات زیادی داشتیم، اما خوب هماهنگ شدیم، هرچند سپاهان با سپاهان مدنظر و ایده‌آل من فاصله دارد.

قلعه نویی افزود: علیه سپاهان تبلیغ کردند، اما بعد از آنالیز بازی مشخص شد که حق سپاهان پیروزی بوده است. البته بحث قلعه‌نویی است که از داوری ضربه می‌خوردیم. پارسال در ذوب‌آهن و سال قبل آن در تراکتورسازی از داوری ضربه خوردیم و علتش را هم نمی‌دانم. ما بازی با ذوب‌آهن را بردیم، اما مشخص شد چقدر از داوری ضربه خوردیم.

وی با اشاره به برگزاری بازی خانگی تیمش در ورزشگاه فولادشهر عنوان کرد: از سعید آذری، مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن تشکر می‌کنم که قبول کرد به فولادشهر برویم. البته فقط برای یک بازی به این ورزشگاه خواهیم رفت. از دیدار برابر پیکان که در نقش جهان به میدان رفتیم، 40 روز در آن بازی نخواهیم کرد و زمان مناسبی است تا کیفیت زمین چمن این ورزشگاه خوب شود. امیدوارم این چمن درست شود، چون تماشاگران زیادی از سپاهان به ورزشگاه نقش جهان می‌آیند و شرایط به سود ما خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در واکنش به این سؤال که کی‌روش استنلی فصل گذشته در ذوب‌آهن خوب گل می‌زد، اما تاکنون در سپاهان موفق به گلزنی نشده است، گفت: من یک سؤال از شما دارم، آیا تیم نتیجه گرفته است یا نه؟ هر کسی در جایگاه خودش تلاش می‌کند. چیزهایی که از کی‌روش می‌خواهیم، به خوبی انجام می‌دهد. ما چند گروه آنالیز داریم و وقتی عملکردها را کنار هم می‌گذاریم، نشان می‌دهد کی‌روش جزو خوب‌ها بوده است. براساس برنامه‌ای که بازی می‌کنیم، همه حق دارند حمله کنند. کی‌روش این وسط بدشانس هم بوده است.

قلعه‌نویی در خصوص بحث بازگشت احسان حاج صفی به سپاهان هم گفت: احسان در دو جا شاگرد من بوده است. او بازیکنی وزنه بوده و می‌تواند به هر تیمی کمک کرده و عیار آن را بالا ببرد. روزی که فهمیدیم که می‌خواهد از تیمش جدا شود، ارکان باشگاه، تابش و خودم با او صحبت کردیم. اگر قرار شد که احسان به ایران بیاید، امیدوارم به سپاهان بپیوندد. یکسری بازیکنان هستند که وقتی از تیم‌شان جابه‌جا می‌شوند، وجهه‌شان خراب می‌شود، بازیکنانی مثل محرم نویدکیا، هادی عقیلی در صورت عوض کردن تیم‌شان ممکن بود وجهه‌شان خراب شود. حاج‌صفی هم جزو همین بازیکنان است. امیدوارم احسان به سپاهان بیاید، البته از اینکه بخواهند با رقم‌هایی او را وسوسه کنند، اطلاعی ندارم.

وی در واکنش به حضور اشکان دژاگه و مسعود شجاعی در ترکیب تیم تراکتورسازی نیز تصریح کرد: از نظر من کریستیانو رونالدو یک سال است که به لحاظ فنی اُفت کرده است، اما چرا او را با رقم‌های بالا می‌گیرند؟ چون یک طرف بحث تبلیغات است و یک طرف هم بالا بردن وزن تیم. آمدن این عزیزان هم از نظر وزنی، لیگ ما را بالا می‌برد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در ادامه در مورد محروم و مصدومان تیمش برای بازی فردا عنوان کرد: خوشبختانه محروم و مصدومی نداریم. تنها جلال علی‌محمدی گفته است که می‌خواهم بروم، ما هم او را در اختیار باشگاه قرار داریم. او یکی دو پیشنهاد دارد و خواسته خودش بوده که جدا شود.

قلعه‌نویی در مورد اینکه آیا بحث محرومیت بازیکنان پس از دریافت چهار کارت زرد به خشونت فوتبال کمک می‌کند یا نه، گفت: فکر می‌کنم در آلمان بازیکنان با دریافت پنج کارت زرد محروم می‌شوند. بعضی مواقع است که بازیکنی به خاطر یک کارت دیده نمی‌شود، اگر این تصمیم به خشونت فوتبال کمک کند، چیز خوبی نیست.

وی در مورد اینکه هفته گذشته گفته بود عمرش را برای یک تیم (استقلال) گذاشت، اما باشگاهی که تنها یک سال در آن حضور داشت، برای او بنر تقدیر زده بود، گفت: این سؤال حاشیه‌ای است، اما السد قطر هم این کار را کرده بود. بهتر است وارد این بحث‌ها نشوید. باید نیمه پر لیوان را ببینید. کار قشنگی بوده و باید تمجید کرد. من گله نکردم و تنها بحثم، کار قشنگی بود که مجموعه ذوب‌آهن کرد. این کارها در ورزش می‌ماند. آدم‌هایی که این کار را کردند، ورزشی بودند، نه مانند مدیرانی که یکی دو سال ماندند و اسمی برای خودشان دَر کردند. مشهور شدن کاری ندارد، محبوب شدن مهم است. خیلی‌ها آمدند و رفتند، اما هنوز منفور هستند.

سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال یادآور شد: یکی مانند قریب (مدیرعامل سابق استقلال) چه باشد، چه نباشد، مردم او را دوست دارند، هر چند غیرورزشی است. مدیران ورزشی مانند آذری و تابش خودشان در فوتبال زجر کشیده‌اند، اما مدیری که هزاران کیلومتر از ورزش دور است، دنبال دَر کردن اسم خود است. یک نفر گفت بدنامی بهتر از گمنامی است. اینها مصاحبه‌هایی هم می‌کنند که محتوای مصاحبه‌های‌شان مهم نیست. چندین سال انتقاد کردم که چرا از بیرون ورزش مدیر می‌آوردید. اگر مدیر کاربلدی بودند، در جایگاه و رشته خودشان می‌توانستند موفق باشند. مانند اینکه من بخواهم مدیر کارخانه‌ای شوم. الحمدالله کارخانه‌های ما هم که نابود هستند!

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در واکنش به عدم پخش بازی‌های سپاهان از شبکه ورزش گفت: اینها چیزهای خنده‌داری است! واقعاً در حق شهرستانی‌ها اجحاف و ظلم می‌شود، دیگر پخش زنده بماند. استقلال و پرسپولیس که فردا بازی ندارند و می‌توانند بازی را پخش کنند. البته قرار است شبکه ورزش این بازی را پخش کند.

قلعه‌نویی افزود: در شهرستان‌ها همیشه پرواز مستقیم نداریم. اگر پروازی گیرمان نیاید، باید به تهران برویم. مثل بازی با جم که باید ابتدا به تهران رفته، از آنجا راهی عسلویه شویم و سپس با اتوبوس به جم برویم. تیم تهرانی با یک پرواز می‌آید و با یک پرواز هم برمی‌گردد. سال گذشته پرواز ما به سمت تبریز کنسل شد، من با آقای زنوزی که امیدوارم در بخش خصوصی موفق باشد، تماس گرفتم و ایشان هم با عوامل اجرایی خود تماس گرفت تا بتوانیم بلیت تهیه کنیم و به تهران برویم. امیدوارم توجه بیشتری به تیم‌های شهرستانی صورت بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز