خبرگزاری کار ایران

بازی های آسیایی ۲۰۱۸

ضرب پنجمین طلا توسط میرهاشم حسینی/ تکواندو دبل کرد

asdasd
کد خبر : ۶۵۹۶۷۳

میرهاشم حسینی موفق شد پنجمین طلای کاروان ایران را به دست بیاورد.

به گزارش ایلنا، میرهاشم حسینی تکواندوکار وزن منفی 63 کیلوگرم کشورمان در دیدار فینال باز ی های آسیایی به مصاف ژائو شوای از چین رفت و موفق شد با نتیجه 17-11 به برتری برسد و مدال طلای این وزن را مال خود کند.

حسینی با این مدال طلا، تعداد طلاهای تکواندو را به عدد دو رساند. دیروز هم سعید رجبی در مثبت 87 کیلوگرم طلایی شده بود. همچنین تعداد طلاهای کاروان ایران به عدد 5 رسید.

ابتدا میرهاشم حسینی در وزن 63- کیلوگرم در گام نخست با قرعه استراحت رو به رو بود و پس از آن به مصاف نماینده فیلیپین رفت و این دیدار با نتیجه 24 بر 2 به پایان رسید.

وی برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی با سردارتویرووف از ازبکستان مبارزه کرد و این دیدار  در راند اول 5 بر صفر برنده شد. راند دوم را 18 بر7 برد و در راند سوم مقتدرانه 29بر9 به کار خود پایان داد و مدال برنز وی قطعی شد.  وی در نیمه نهایی با چوگانگ مین کره ای مبارزه کرد و این دیدار با نتیجه 37 بر 29 به سود نماینده کشورمان به پایان رسید و میرهاشم فینالیست بازی‌های آسیای شد. وی در فینال با نتیجه 17  بر 11 شوای ژائو از چین را شکست داد و دومین طلا را برای تکواندو ایران کسب کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز