خبرگزاری کار ایران

حضرتی: انصاری گفت مایو اش باز شد/ در یک ثانیه فینال را از دست دادیم

asdasd
کد خبر : ۶۵۹۵۹۴

سرمربی تیم ملی شنای ایران درباره عملکرد شناگران صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، خشایار حضرتی، سرمربی تیم ملی شنای ایران در خصوص مسابقه شناگران ایرانی گفت: در ۱۰۰متر دو شناگر داشتیم که انصاری داشت رکورد خوبی را ثبت می‌کرد، اما گفت که مایو من باز شده بود و فشار زیادی به من می‌آمد.

وی ادامه داد: بعد از آن بچه‌ها به صورت تیمی بازی کردیم که تلاش کردیم به فینال راه پیدا کنیم، اما در عرض یک ثانیه از راهیابی به فینال بازماندیم.

حضرتی گفت: در 100 متر آزاد که غلامپور توانست رکورد بزند؛ این در حالی بود که آخرین رکورد در سال ۲۰۰۹ رم شکسته شده بود. آن موقع مایوهای آزاد می‌پوشیدند، اما الان بچه‌ها مجاز نیستند و مایو از کمر تا سر زانو است. در این شرایط به نظر این رکورد بعد از ۹ سال فوق‌العاده است.

سرمربی تیم ملی شنای ایران خاطرنشان کرد: اگر بچه‌ها شرایط خوبی داشته باشند می‌توانستند نتیجه بهتری را کسب کنند، ولی این هم خیلی خوب است تقریباً هر چهار نفر ۵۱  شنا کردند و اینکه شما ۳ تا شناگر داشته باشید که ۵۱بروند خوب است.

وی با ابراز رضایت از وضعیت تیم گفت: می‌شود گفت که تیم کمک در حال شکل گرفتن است و آینده بهتری در انتظار بچه‌های ما است.

حضرتی در خصوص اردوهای خوبی داشتند، گفت: در کل اردوهای خوبی داشتیم، اما اگر شرایط برایشان فراهم شود بهتر هم می‌شوند. بچه ها فردا هم مسابقه دارند انشاالله بتوانیم فردا نتیجه بگیریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز