خبرگزاری کار ایران

عصبانیت آقای مربی: اگر بازیکنی ناراضی است، می‌تواند برود

asdasd
کد خبر : ۶۵۹۰۷۲

موریسیو پوچتینو گفته که اگر بازیکنان تاتنهام از حضور در این تیم راضی نیستند، می‌توانند بروند.

به گزارش ایلنا، خبرهایی از جدایی توبی آلدرویرلد به گوش می‌رسد. او که تعطیلاتی طولانی را به دلیل حضور در جام جهانی پشت سر گذاشته بود، در جریان برد سه بر یک مقابل فولام در ورزشگاه ویمبلی به ترکیب ثابت بازگشت. شایعات زیادی از پیوستن او به منچستریونایتد به گوش می‌رسید اما این انتقال در نهایت انجام نشد.

اما در هر حال احتمال پیوستن او به لیگ‌ کشورهای دیگر همچنان وجود دارد. از پوچتینو سوال شد که آیا او را نگه می‌دارد یا نه و او گفت: «ببینید، این فصل من نمی‌خواهم حرف بزنم. ببینید، اتفاقات زیادی افتاده و خواهد افتاد. من نمی‌خواهم صحبت کنم، چون این مسائل خصوصی است. من تنها به شما چیزهایی که در زمین دیدم را می‌گویم.

من به شما گفتم که بازیکنان مسوولیت دارند که اینجا بمانند. من درباره او حرف نمی‌زنم، من به‌صورت کلی می‌گویم. من می‌خواهم بازیکن تعهد داشته باشد. بازیکنانی که راضی نیستند، از زاویه دید من، می‌توانند بروند اما اگر با رییس باشگاه صحبت کنند و توافق حاصل شود، اوضاع متفاوت می‌شود.

اما من بازیکنانی می‌خواهم که کاملا به تیم متعهد باشند و بخواهند برای تیم بجنگند. بازیکنانی که اینجا هستند همه متعهدند. هیچ‌ کس به من نگفته که باید به دنبال یک راه حل باشیم.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز