خبرگزاری کار ایران

کرانچار: از روی اجبار ترکیب تیمم را تغییر دادم/ مقابل کره‌جنوبی روش‌مان را عوض نمی‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۵۸۹۸۸

سرمربی تیم امید در مورد شکست مقابل میانمار و صعود به مرحله بعد صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، زلاتکو کرانچار بعد از شکست دو بر صفر تیمش مقابل میانمار، گفت: بعد از انجام دو بازی فشرده‌ای که داشتیم برای رویارویی با میانمار و برای اینکه به بازیکنان ذخیره‌ام فرصت بیشتر برای بازی کردن بدهم و به نوعی انرژی همه نفرات را تقسیم کنم با ترکیب متفاوت‌تری نسبت به دو بازی قبلی وارد میدان  شدیم.

وی افزود: علاوه بر این برخی از بازیکنانم کارت زرد  داشتند که طبیعتا برای عدم محرومیت از دیدار بعدی به آنها بازی ندادم. شرایط ما نسبت به بازی با عربستان و کره شمالی متفاوت بود. در نیمه اول شرایط خوبی به لحاظ حفظ توپ داشتیم و چند موقعیت گلزنی نیز به دست آوردیم که به راحتی آنها را از دست دادیم.

وی تاکید کرد: همه تغییراتی که داشتم بیشتر از روی اجبار بودند و اگر از شانس‌های گلزنی‌مان استفاده می‌کردیم می‌توانستیم نتیجه دیگری را رقم بزنیم. در مقابل میانمار انگیزه و انرژی مضاعفی برای رویارویی با ایران داشت و ٢ فرصت گلزنی خوب به دست آوردند که از آنها به بهترین شکل ممکن استفاده کردند.

کرانچار در پاسخ به سوال خبرنگار ایرانی که از او پرسید این بازی چرا با بازی قبلی تیمش مقابل کره شمالی تفاوت داشت، گفت: بله این بازی نسبت به دیدار قبلی مان تفاوت‌های زیادی داشت چون تغییرات زیادی در تیم ایجاد کرده بودیم.

وی در پاسخ به این سوال که به نظرمی‌رسد شما به دلیل عدم رویارویی‌تان با کره جنوبی در مرحله بعد دست به چنین تغییراتی زدید، گفت: بله این هم می‌تواند نظر درستی باشد اما اینکه صرفا بخواهیم به دلیل بازی بعدی‌‌مان چنین تغییراتی بدهیم درست نیست. واقعا برخی تغییراتم اجباری بودند. علاوه بر رفع خستگی برخی نفرات و کارت‌ زرد برخی بازیکنان دیگر این تصمیم را گرفتیم. ‌ در نیمکت بازیکنانی ‌ دارم که واقعا در سطح نفرات ثابت هستند. برخی از آنها انرژیک هستند که می توانند به عنوان بازیکنان ذخیره کمک حال هر تیمی باشند.

کرانچار درباره بازی بعدی تیم امید، گفت: حالا در مرحله بعد باید با کره جنوبی بازی کنیم و این رویارویی هرگز پلن ما را در این تورنمنت تغییر نخواهد داد. چه کره جنوبی و یا هر تیم دیگری که باشد ما کار خودمان را با قدرت انجام خواهیم داد ما در یک تورنمنت فشرده هستیم و حالا هم فرقی ندارد که با چه تیمی بازی خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز