خبرگزاری کار ایران

می‌خواهم ۳۰ گل بزنم

گفتگو با عجیب و جذاب‌ترین آقای گل لیگ ایران؛ آقای گل استقلال در تیم ته جدولی

asdasd
کد خبر : ۶۵۸۷۲۰

مهاجم استقلال خوزستان درباره اینکه اکنون آقای گل برتر است بیان داشت: من دوست دارم استقلال خوزستان موفق شود اما آقای گلی را هم دوست دارم

وحید خشتان مهاجم استقلال خوزستان در گفت و گو با ایلنا درخصوص شرایط این تیم اظهار داشت: خدا را شکر شرایط خوبی داریم و مطمئن باشید در ادامه بهتر هم خواهیم شد. در هفته گذشته مقابل صنعت نفت به تساوی رسیدیم هرچند که می‌توانستیم برنده این بازی هم باشیم. ما عملکردمان خوب بود اما دروازه بان صنعت نفت در این بازی درخشش خوبی داشت.

وی درخصوص دیدار مقابل سپیدرود خاطرنشان کرد: باید در آن دیدار پیروز شویم. من فکر می‌کنم با حضور هواداران‌مان این اتفاق خواهد افتاد.

مهاجم استقلال خوزستان درباره اینکه اکنون آقای گل برتر است بیان داشت: من دوست دارم استقلال خوزستان موفق شود اما آقای گلی را هم دوست دارم و مطمئن باشید هر هفته سعی می‌کنم برای تیمم گلزنی کنم.

خشتان درباره اینکه چرا شماره 21 استقلال خوزستان را بر تن می‌کند اذعان داشت: به خاطر یکی از دوستانم این شماره پیراهن را انتخاب کردم چون او از من خواست که چنین کاری را انجام دهم.

مهاجم عجیب لیگ برتر که با 4 گل زده شانس اول دستیابی به این عنوان گفت: من مدافع راست بودم و با همین خصوصیات هم به استقلال خوزستان پیوستم اما در بازی با گسترش فولاد و زمانی که تیم عقب بود آقای یزدی مرا به ترکیب فرستاد و خواست تا در پست مهاجم بازی کنم. در آن بازی گل زدم و آقای یزدی گفتند که باید در این پست مهاجم بازی کنم. اکنون رویای ثبت 30 گل در فصل جدید و رکورد در لیگ برتر را در ذهنم دارم و به دنبال آن خواهم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز