خبرگزاری کار ایران

"با ژوزه موافقم!"

پاسخ منطقی گواردیولا به اظهارات جنجالی مورینیو

asdasd
کد خبر : ۶۵۸۶۰۹

سرمربی منچستریونایتد پس از پخش مستند قهرمانی تیم منچسترسیتی و حضورش در این برنامه اعلام کرد تیم حریف فاقد کلاس و اعتبار است!

به گزارش ایلنا، در بخشی از مستند اخیر که برای قهرمانی فصل گذشته منچسترسیتی به همراه پپ گواردیولا در لیگ برتر انگلیس منتشر شده، روایتگر داستان در شهرآورد ماه دسامبر منچستر می‌گوید: "مالکیت در برابر دفاع، حمله به فوتبال در مقابل پارک اتوبوس."

ژوزه مورینیو، سرمربی شیاطین سرخ در واکنش به این جمله جنجالی به اسکای اسپورت گفت:" شما می‌توانید در حالیکه احترام دیگران را حفظ می‌کنید، یک فیلم فوق العاده داشته باشید. شما نیاز به یک توهین ندارد تا فیلم زیبایی داشته باشید. شما می‌توانید یک باشگاه غنی باشید و بهترین بازیکنان دنیا را بخرید اما نمی‌توانید کلاس بخرید و آنها نشان داده‌اند که این موضوع واضح است."

در حالیکه رسانه‌های انگلیسی به دنبال جواب قاطع پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی پس از برتری 6 بر یک شاگردانش مقابل هادرسفیلد بودند، سرمربی اسپانیایی در واکنش به صحبت‌های مورینیو اظهار داشت:" شما نمی‌توانید کلاس بخرید، من با ژوزه موافقم، ما نمی‌توانیم کلاس بخریم. من فکر می‌کنم ما در فصل گذشته رویایی‌مان زندگی می‌کنیم، آنجا دوربین‌ها وجود داشتند، ما آن را برای خودمان انجام دادیم. من با خوزه از لحاظ بی احترامی موافق نیستم."

پپ افزود:"این به هیچ وجه قصد ما نبود. این تنها فیلمی از اتفاقات فصل گذشته است که در زمین مسابقه رخ داده است. منچسترسیتی باشگاهی است که سعی دارد رشد کند، به عناوین دست پیدا کند، مانند همه باشگاه‌های بزرگ در جهان و ما آن را برای خودمان انجام دادیم؛ برای طرفدارانمان تا آن را در قفسه باشگاه تماشا کنند."

منبع: گل

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز