خبرگزاری کار ایران

حاشیه در زندگی او جای ندارد

کعبی: جهانبخش می‌تواند بازیکنان منچستریونایتد را به چالش بکشد

asdasd
کد خبر : ۶۵۸۴۲۱

بازیکن سابق تیم لسترسیتی ابراز امیدواری کرد آقای گل ایرانی لیگ هلند امروز مقابل منچستریونایتد بهترین نمایشش را ارائه کند.

حسین کعبی در گفت و گو با ایلنا درباره انتخاب علیرضا جهانبخش و انتقال او به برایتون اظهار داشت: خداراشکر باید افتخار کنیم که بازیکنی ایرانی در لیگ انگلیس بازی می‌کند. شخصیت او مثال زدنی است. بازیکن بااخلاق، بامعرفت و دوست داشتنی که وقتی در صنعت نفت بودم و او در داماش بازی می‌کرد مقابل هم قرار گرفته بودیم.

او ادامه داد: از صمیم قلبم برای او آرزوی موفقیت دارم. او از آن دسته بازیکنانی است که هر روز دنبال پیشرفت است و عملکردش با هر فصل با مقایسه کنید چیزی جز ترقی در آن نیست.

کعبی افزود: کل ذهن و فکر او روی فوتبال متمرکز شده و حاشیه در زندگی او جایی ندارد. بازی کردن در انگلیس هم کار آسانی نیست و همین برای جهانبخش مناسب است چرا که او علاقه زیادی به چالش‌های سخت دارد. توانایی این را دارد و آقای گل لیگ هلند شدن نشان داد که می‌تواند مردم ایران را سربلند کند. دوست دارم در زندگی‌اش به بهترین مراحل برسد و هر روز اخبار خوبی از او بشنویم.

بازیکن سابق لسترسیتی درباره تقابل امروز برایتون و منچستریونایتد در هفته دوم لیگ برتر انگلیس عنوان کرد: منچستر پر از مهره‌های مدعی و ملی پوش است که تحت هدایت سرمربی هستند به نام ژوزه مورینیو. رفتار او را دوست دارم و جهانبخش می‌تواند بازیکنان منچستر را به چالش بکشد و استارت اولیه برای او اهمیت زیادی دارد تا خودش را به کادرفنی ثابت کند و به بهترین جایگاه‌ها دست پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز