خبرگزاری کار ایران

صحبت‌های مدیرعامل سپاهان در واکنش به کنایه‌های ذوبی‌ها بعد از شکست

70 دقیقه تیم برتر زمین بودیم ولی نگفتیم ذوب‌آهن را در قوطی کردیم/ درهای سپاهان همیشه به روی حاج‌صفی باز است

asdasd
کد خبر : ۶۵۸۲۱۸

مدیرعامل سپاهان در مورد رویارویی این تیم با ذوب آهن در هفته چهارم و همچنین احتمال بازگشت حاج‌صفی صحبت کرد.

مسعود تابش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دربی اصفهان و پیروزی سپاهان اظهار داشت: بازی خوبی بود و دربی اصفهان همیشه پر گل و زیبا بوده است و خوشحالم این بار هم چنین دیداری شاهد بودیم. هرچند صدا و سیما این بازی را پخش سراسری نکرد و نمی‌دانم دلیل عدم پخش حساس‌ترین بازی هفته چه بود.

وی در مورد قضاوت وحید کاظمی در این بازی گفت: آقای کاظمی از داوران خوب فوتبال ماست ولی پنالتی واضحی که به سود سپاهان اعلام نکرد چیزی نمانده بود برایمان دردسر ساز شود و باعث شد تا ثانیه آخر بازی تحت فشار باشیم. اگر آن پنالتی گرفته می‌شد ممکن بود بازی 3-0 به سود ما شود و آنوقت شرایط خیلی فرق می‌کرد.

مدیرعامل سپاهان با تشکر از همتای ذوب‌آهنی خود عنوان کرد: از آقای آذری ممنونم که به بهترین شکل ممکن از ما میزبانی کردند و کمال همکاری را داشتند. به بهترین شکل از ما میهمان نوازی کردند و شرایط لازم را فراهم کردند و امیدوارم بتوانیم در بازی برگشت در نقش جهان زحماتشان را جبران کنیم. رفاقت میان سپاهان و ذوب آهن باید الگوی فوتبال ما باشد.

تابش در مورد صحبت‌های امید نمازی در نشست خبری بعد از بازی هم گفت: امید نمازی فرزند استاد نمازی بزرگ است و خدمت او و خانواده‌اش ارادت داریم ولی این مدل صحبت کردن و استفاده از این ادبیات در قبال تیم همشهری زیبنده نیست. ما 70 دقیقه تیم برتر میدان بودیم و از حریف جلو بودیم ولی هرگز نگفتیم حریف را در قوطی کردیم. به هر حال همه بازی را دیدند و فیلم آن موجود است که کدام تیم بهتر بازی کرد. امیدواریم در بازی برگشت طوری عمل کنیم که از قوطی در بیاییم.

وی افزود: در هر صورت همانطور که گفتیم ما مشکلی با هم نداریم و بار دیگر از میزبانی ذوب‌آهنی‌ها تشکر می‌کنم. نمازی هم قصدی از آن حرف نداشته و به خاطر باخت عصبی بوده است. کاش امکانش بود که میان نشست خبری با پایان بازی کمی فاصله ایجاد می‌شد و مربی می‌توانست از فشار روحی بازی خارج شود و به خودش مسلط باشد. در هر صورت این مسائل هم در فوتبال پیش می‌آید.

مدیرعامل سپاهان با اشاره به ناراحتی قلعه‌نویی از بازیکنان و صحبت از جریمه مالی آنها گفت: متاسفانه بعد از اینکه با 2 گل جلو افتادیم کمی بچه‌ها بازی را شل گرفتند و بعد از 10 نفره شدن حریف هم خیال کردند بازی تمام شده است و به همین دلیل دچار دردسر شدیم. بازیکنان باید حواسشان باشد که فوتبال 90 دقیقه است و تا داور سوت را نزده دست از تلاش نباید بردارند و ناراحتی قلعه‌نویی هم طبیعی بود.

تابش در مورد احتمال بازگشت احسان حاج‌صفی به سپاهان هم اظهار داشت: سپاهان خانه احسان است و درهای باشگاه همیشه به روی او باز است. هم سپاهان دوست دارد حاج صفی را در اختیار داشته باشد و هم خود او علاقه‌مند است که برای سپاهان بازی کند. در این بین مشکلاتی وجود دارد که اگر رفع شود شرایط همکاری وجود خواهد داشت. من روز گذشته با او صحبت کردم و امیدوارم بتواند از باشگاهش رضایت نامه بگیرد. ما هم مشکلات مالی داریم و باید برای جذب حاج‌صفی هزینه‌اش را تامین کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز