خبرگزاری کار ایران

تماشاگران ما فرهنگ شهر جم را نشان دادند

میربزرگی: تفرقه افکنی روی سکوها به روح فوتبال ضربه می‌زند / مسیرسختی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان داریم

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۸۷۹

هافبک تیم نفت پارس جنوبی جم ضمن ابراز خوشحالی پس از برتری مقابل استقلال تهران از نمایش طرفداران روی سکوهای ورزشگاه شهر جم تشکر کرد.

امیر میربزرگی در گفت و گو با ایلنا، درباره دیدار هفته چهارم لیگ برتر مقابل استقلال تهران اظهار داشت: ما هر چه در توان داشتیم برای برد مقابل استقلال بکار گرفتیم تا سه امتیاز را کسب کنیم. یک هفته تاکتیک‌های مدنظر آقای تارتار را مرور کردیم تا به خوبی در شرایط مسابقه حاضر شویم. به گل رسیدیم و در طول بازی از برتری‌مان دفاع کردیم تا استقلال را پس از مدت‌ها شکست بدهیم.

میربزرگی با اشاره به اینکه پارس جنوبی ضدفوتبال بازی نمی‌کند، گفت: ما همیشه فوتبال بازی میکنیم و اینطور نیست که روی زمین بیفتیم و وقت تلف کنیم. همیشه سعی داریم بهترین بازی را ارائه بدهیم و به خاطر طرفدارانمان همیشه محکوم به برد هستیم.

بازیکن جدید زردپوشان درباره همکاری با مهدی تارتار عنوان کرد: از زمانی که اکسین بودم و پارس جم در لیگ یک حضور داشت، آقای تارتار تصمیم داشتند که همکاری کنیم و سال قبل هم پس از امضای قرارداد با بادران، پیشنهاد پارس به دستم رسید که متاسفانه دو سال نشد در خدمت پارس جنوبی باشم. پس از یک فصل خوب به تیم مردمی پیوستم و از این بابت خوشحالم. تمام بازیکنان یکدل هستند و برای هدف بزرگی می‌جنگیم.

میربزرگی افزود: امسال برای بهترین‌ها تلاش می‌کنیم تا به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا دست پیدا کنیم. مسیر سختی در پیش داریم اما مدعی هستیم و بهتر از فصل گذشته عمل می‌کنیم.

هافبک پارس جنوبی درخصوص حمایت ویژه طرفداران جمی اظهار داشت: تماشاگران و مردم خون گرمی دارد که همیشه به فکر فوتبال هستند و تنها تیمشان را تشویق می‌کنند. کاری به بازیکنان و طرفداران حریف ندارند و فقط به جریان بازی توجه می‌کنند. تفرقه افکنی‌ها روی سکوها و درگیری با طرفداران حریف جزوی از فوتبال نیست و البته به روح فوتبال صدمه وارد می‌کند. تماشاگران ما فرهنگ شهر جم را نشان دادند و لایق بهترین نتایج هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز