خبرگزاری کار ایران

ستاری: با تدابیر کادرفنی سمت راست استقلال را از کار انداختیم/ برای دفاع چپ تیم ملی دورخیز کرده‌ام

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۸۲۴

مدافع چپ پارس جم از نمایش خوبش مقابل استقلال صحبت کرد.

محمد ستاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص پیروزی پارس جم مقابل استقلال اظهار داشت: خدا را شکر شرایط همانطور که پیش بینی کرده بودیم جلو رفت، کادرفنی به دقت استقلال را آنالیز کرده بود و نکاتی به ما گوشزد کرد که با رعایت همان‌ها توانستیم کنترل بازی را در دست بگیریم و پیروز شویم. حتی می‌توانستیم به گل‌های بیشتری هم برسیم.

وی در مورد اینکه آیا به خاطر نتیجه هفته گذشته استقلال از این تیم ترس داشتید، گفت: بازی استقلال مقابل تراکتورسازی ملاک مناسبی نیست چرا که تراکتورسازی تغییرات زیادی داشت و نفرات جدیدی به خدمت گرفته بود که مدتی برای هماهنگی زمان لازم دارند. ما ترسی از استقلال نداشتیم و می‌دانستیم چه می‌خواهیم. البته بازی مقابل این تیم سختی‌های خاص خودش را دارد.

مدافع پارس جم در مورد اینکه گفته می‌شود این تیم با خوش شانسی استقلال را شکست داده عنوان کرد: اصلاً این موضوع را قبول ندارم. همانطور که گفتم علاوه بر اینکه یک گل زدیم، گل‌های دوم و سوم را هم با دقت بیشتری می‌توانستیم به ثمر برسانیم. گلی هم که زدیم اگر به پای سهرابیان نمی‌خورد بازهم  بازیکن ما آنجا بود و فکر می‌کنم گل می‌شد.

ستاری افزود: نکته تیم ما این بود که بعد از جلو افتادن به بازی دفاعی روی نیاوردیم و توپ و میدان را کنترل کردیم و اجازه ندادیم استقلال به ما فشار بیاورد.

وی در مور عملکرد خوب خودش در این دیدار هم گفت: خوشحالم توانستم مفید باشم. در آنالیزهایی که از استقلال داشتیم می‌دانستیم نقطه قوت آنها سمت راستشان است و تارتار چند بار خصوصی با من صحبت کرد و نکاتی را گوشزد کرد که به کارم آمد. هم محمدی‌مهر از نفرات خوب استقلال است و هم وریا غفوری که امسال جلوتر بازی می‌کند مهره کلیدی این تیم است و بازی با ذوب آهن از همان نقطه 2 گل زدند ولی توانستیم سمت راست آنها را از کار بیاندازیم.

مدافع پارس جم در مورد اینکه گفته می‌شود عملکرد پرنوسانی دارد خاطرنشان کرد: من این موضوع را قبول ندارم. عملکرد من به روحیه و اعتماد به نفسی که در تیم می‌گیرم دارد و اعتمادی که کادرفنی به من دارد. اگر بدانم مربی تیم از من چه می‌خواهد می‌توانم خوب بازی کنم.

ستاری در مورد اینکه هدفش در این فصل چیست گفت: می‌خواهم هم با تیم موفق باشم و هم به تیم ملی برسم و از الان برای دفاع چپ تیم ملی دورخیز کرده‌ام و فکر می‌کنم این هدف هر بازیکنی است.

وی در مورد نتایج خوب پارس جم هم عنوان کرد: ما در نقل و انتقالات بازیکنان زیادی از دست دادیم ولی حفظ مدیریت و کادرفنی خوب باشگاه و جذب بازیکنان خوب باعث شد روند تیم مختل نشود و امسال می‌خواهیم نشان دهیم نتایج فصل گذشته اتفاقی نبود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز