خبرگزاری کار ایران

صد در صد لیگ برتری می‌مانیم

عسکری: رساندن پرسپولیس به رده سوم شاهکار است / فوتبال جای قومیت‌گرایی نیست

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۸۰۱

هافبک تیم نفت مسجد سلیمان به اتفاقات پس از بازی مقابل پرسپولیس روی سکوهای ورزشگاه آزادی واکنش نشان داد و ابراز امیدواری کرد چنین اتفاقاتی در هیچ یک از ورزشگاه‌های ایران تکرار نشود.

عباس عسکری در گفت و گو با ایلنا درباره دیدار مقابل پرسپولیس تهران اظهار داشت: خداراشکر که یک امتیاز از قهرمان فصل گذشته گرفتیم. تاکتیک ضدفوتبال را قبول ندارم، این نظر آقای ویسی بود و یک هفته این شرایط را تمرین می‌کردیم. ما وضعیت را سنجیدیم که چطور در ورزشگاه آزادی بازی کنیم. رساندن پرسپولیس به رده سوم فکر می‌کنم شاهکار بود. به هر حال بازیکنان ملی پوش و باارزشی در این تیم هستند که تجربه زیادی در مسابقات بزرگ را در کارنامه دارند.

او ادامه داد: اگر مثل فولاد مقابل پرسپولیس بازی کرده بودیم قطعا می‌باختیم. این برنامه ما بود و روی ضدحملات برنامه داشتیم. البته چند فرصت خوب هم برای گلزنی داشتیم که دلیل آن را نمی‌دانم چرا هر فرصتی داریم به گل نمی‌رسد.

عسکری با بیان اینکه بازی دفاعی دلیل ناکامی ما در گلزنی نیست و سه هفته پیش هم بی دلیل گلزنی نکردیم، عنوان کرد: بعضی از تیم‌های روی موقعیت‌هایی به گل می‌رسند که باورنکردنی است اما ما در این مورد هیچ شانسی نداریم. روی ضربات آخر تمرکز نداریم. به طور کلی استرسی داریم که نشان می‌دهد بازیکنان تحت فشار هستند.

هافبک نفت مسجد سلیمان در پاسخ به این سوال که این استرس به دلیل مشکلات مالی است، گفت: فکر نمی‌کنم. ان شاء الله بهتر شود. به هر حال ما چند بازیکن جدید به تیم اضافه کردیم و هماهنگ نیستند. امیدواریم رفته رفته شرایط به موقعیت ایده آل برسد و نتایج بهتری کسب کنیم.

عسکری درخصوص درگیری طرفداران نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس در پایان بازی روی سکوهای ورزشگاه آزادی اظهار داشت: این کارها به هیچ وجه درست نیست. کاری هم ندارم که طرفدار ما باشد، پرسپولیس یا استقلال. تماشاگر هر تیمی که باشد درست نیست که مسائل قومگرایی را وارد فوتبال کنند. خیلی اقدام زشتی و امیدوارم در هیچ یک از ورزشگاه‌های ایران چنین اتفاق تکرار نشود. ما که در طول بازی شعار قومگرایی نشنیدیم و پس از بازی هم به سمت تماشاگرانمان هم رفتیم، ظاهرا پس از ورود ما به نیمکت این اتفاق رخ داده است. به هر حال از تماشاگرانمان هم تشکر می‌کنیم که از مسجد سلیمان به تهران سفر کردند و این بازی را از نزدیک تماشا کردند.

هافبک نفت در پایان گفت: ما به عنوان قهرمانی لیگ یک به لیگ برتر آمدیم و انتظار طرفداران از ما بالاست. تیم ما از زیر نظر وزارت نفت خارج شده و خصوصی اداره می‌شود. به هر حال 10 درصد قراردادهایمان را دریافت کرده‌ایم و امیدواریم به شهر محروم مسجد سلیمان توجه کنند. به آینده تیم امیدوارم و صد در صد لیگ برتری می‌مانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز