خبرگزاری کار ایران

جنگ شماره یک در استقلال استارت خورد؛ رحمتی یا حسینی

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۳۰۲

رقابت میان مهدی رحمتی و حسین حسینی شانه به شانه و نزدیک پیش می‌رود. مسابقه‌ای میلیمتری که همچون فصل پیش مشخص نیست برنده‌اش کیست.

به گزارش ایلنا، حسین حسینی فصل هفدهم به واسطه کلین شیت‌های پی‌درپی رکوردی تاریخی را به نام خود ثبت کرد اما مهدی رحمتی همچون رقیبی سرسخت تا روز آخر پا به پای او آمد و لحظه‌ای پا پس نکشید. شماره یک استقلال (مهدی رحمتی) اما انگار نمی‌خواهد رویه فصل پیش را کنار بگذارد و این فصل هم بر همان مدار تاکید دارد. او فصل هجدهم را هم با همان عزم و اراده آغاز کرده و می‌کوشد همچنان شماره یک استقلال باشد و جدی و مصمم رقیب جوانش را کنار بزند. چهره پرکار مهدی رحمتی در تمرین‌های روزهای اخیر نوید رقابتی سخت‌تر میان دروازه‌بان‌های استقلال در فصل هجدهم را می‌دهد و بعید است که حسین حسینی در فصل جاری نیز به مانند فصل قبل به نقطه اطمینان بخشی به لحاظ ایستادن بی‌دغدغه در چارچوب دروازه تیمش برسد. بی‌شک اگر اتفاقی برای مهدی رحمتی رخ ندهد او تا پایان فصل شانسش برای بازی در چارچوب دروازه را حفظ خواهد کرد و لحظه‌ای از تفکرات وینفرد شفر خارج نخواهد شد و حسینی هم راهی جز عادت به این فضای سرشار از رقابت ندارد.

پیامی که اخیرا مهدی رحمتی داد و صراحتا اعلام کرد نمی‌خواهد تا 40 سالگی از دنیای فوتبال خداحافظی کند فقط یک پیام خشک و خالی نبود. مهدی رحمتی با جدیتی مثالزدنی در تمرین‌های تیمش حاضر می‌شود و می‌خواهد نخستین دروازه‌بان تاریخ باشگاه استقلال باشد که تا 40 سالگی بازی در ترکیب این تیم را تجربه کرده است. این بدان معناست که حسینی تا 4 سال دیگر نیز باید رقابت با سنگربان کهنه کار فوتبال ایران را ادامه دهد تا شاید بعد از فروکش کردن عطش شماره یک بعد از 40 سالگی با خیالی آسوده در قفس توری تیمش قرار بگیرد. البته این فضا حسینی را بیش از همیشه به دروازه‌بانی باتجربه بدل خواهد کرد و از او دروازه‌بانی قابل اتکا‌تر خواهد ساخت.

حسینی باید از این فضا بهره ببرد و ماندن رحمتی در کورس رقابت را به فال نیک بگیرد. او قطعا در این عرصه پرتلاطم دروازه‌بان بزرگتری خواهد شد و این رقابت جذابیت‌های استقلال را نیز بیشتر خواهد کرد. جاذبه‌ای که در این هفته‌های کم گل فوتبال ایران شاید از لیگ هم تماشایی‌تر باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز