خبرگزاری کار ایران

فان درسار در آستانه حضور در منچستریونایتد

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۱۰۶

ادوین فان‌درسار فاصله زیادی تا تبدیل شدن به اولین مدیر فوتبال تاریخ باشگاه منچستریونایتد ندارد.

به گزارش ایلنا، به تازگی اخباری منتشر شده مبنی بر اینکه شیاطین سرخ قصد دارند مونچی مدیر ورزشی موفق باشگاه رم که کارنامه کاری درخشانی در سویا دارد را به خدمت بگیرند اما فان‌درسار که سابقه مدیریت باشگاه آژاکس را دارد هم جزو  گزینه‌های من‌یونایتد است.

منچستریونایتد مراحل اولیه جست ‌و‌ جوی خود برای استخدام اولین مدیر فوتبال تاریخش را آغاز کرده است و ظاهراً این تصمیم بی‌ارتباط با عملکرد ضعیف این باشگاه در بازار نقل و انتقالات تابستان امسال و سال‌های قبل نیست. تابستان امسال پرافتخارترین تیم انگلیس سه بازیکن جدید خرید اما تمام نیازهای ژوزه مورینیو را برطرف نکرد و آقای خاص هم علناً نارضایتی‌اش از این موضوع را ابراز کرد. در این باشگاه برخلاف سایر باشگاه‌ها مسوولیت خرید بازیکن و عقد قرارداد‌ها برعهده مدیر اجرایی اد وودوارد است و این موضوع در ناکامی‌های اخیر شیاطین سرخ در بازار نقل و انتقالات بی‌‌تأثیر نبوده است.

فان‌درسار به خاطر ارتباطش با اولدترافورد و عملکرد درخشانی که در حوزه مدیریتی در زمان فعالیتش در آژاکس داشته مدنظر باشگاه سابق دوران بازیگری‌اش قرار گرفته است. در همین حال علاوه بر مونچی از فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس هم به عنوان محبوب‌ترین گزینه‌های قرمزهای شهر منچستر برای مدیریت حوزه نقل و انتقالات باشگاه یاد می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز