خبرگزاری کار ایران

نگاهی آماری به دیدار ویسی – برانکو ایوانکوویچ

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۰۸۴

نفت مسجدسلیمان شاید خیلی باسابقه نباشد اما عبداله ویسی پیش از این با تیم‌های زیادی مقابل پرسپولیس ایستاده است. او نخستین بار سال ۱۳۸۹ در ورزشگاه آزادی و در حالی که هدایت صبای قم را بر عهده داشت، مقابل پرسپولیس (با سرمربیگری علی دایی) قرار گرفت و 4 بر یک برنده شد.

به گزارش ایلنا، ویسی یک فصل بعد با همان تیم بازی رفت را دو بر صفر به پرسپولیس دنیزلی باخت و بازی برگشت هم 2 - 2 به پایان رسید. در بازی رفت پرسپولیس و پیکان در لیگ دوازدهم، قرمزها در حالی 6 بر صفر به پیروزی رسیدند که عبداله ویسی روی نیمکت حریف نشسته بود اما پیش از بازی برگشت مقابل پرسپولیس برکنارش کردند.

در فصل سیزدهم ویسی با استقلال خوزستان تیم علی دایی را با تساوی بدون گل متوقف کرد اما بازی برگشت را یک بر صفر باخت. بازی رفت لیگ چهاردهم را پرسپولیس درخشان 2 بر یک از استقلال خوزستان که ویسی سرمربی‌اش بود، برد و بازی برگشت با دستیاران برانکو با تساوی یک - یک به پایان رسید.

بازی رفت لیگ پانزدهم نخستین تقابل ویسی و برانکو بود. این بازی را آبی‌های میزبان دو بر یک به سود خودشان تمام کردند تا نخستین و تنها پیروزی ویسی مقابل برانکو رقم بخورد. بازی برگشت را پرسپولیس و برانکو با دو گل بردند. برانکو - ویسی لیگ شانزدهم در بازی پرسپولیس و سپاهان رقم خورد و قرمزها سه بر یک به پیروزی رسیدند. در بازی برگشت هم باز برانکو برنده شد؛ این بار 2 بر یک. بازی رفت پرسپولیس و استقلال خوزستان در لیگ هفدهم را شاگردان برانکو سه بر یک بردند و بازی برگشت را هم با یک گل.

در واقع پرسپولیس و عبداله ویسی تاکنون ۱۴ بار با هم رودررو شده‌اند که حاصل آن ۹ پیروزی برای قرمزها، ۳ تساوی و ۲ پیروزی برای ویسی بوده است. برانکو هم در 7 تقابلش با این مربی، 5 بازی را برده و تنها یک بار باخته است. پرسپولیسی‌ها در تقابل با عبدالله ویسی ۲۷ گل زده‌ و ۱۲ گل خورده‌اند. در ۱۴ دیدار اخیر آنها هم ۳۹ گل رد و بدل شده. یعنی در هر بازی نزدیک به سه گل.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز