خبرگزاری کار ایران

بی‌توجهی پرز به اصرارهای لوپتگی؛ خرید ستاره ممنوع!

asdasd
کد خبر : ۶۵۶۵۹۹

علیرغم جدایی کریس رونالدو از رئال مادرید این باشگاه هنوز موفق به جذب ستاره‎ای برای امیدواری هواداران تیمش نشده است.

به گزارش ایلنا، رئال مادرید فعالیت آنچنانی در بازار نقل و انتقالات نداشته و دیگر خبری از خریدهای کهکشانی نیست. در تابستانی که رونالدو و کواچیچ رئال را ترک کرده‌اند، فلورنتینو پرز هنوز با خونسردی عجیبی، دست به خرید جایگزین برای آنها نزده است. خیلی‌ها معتقدند که رئال حداقل برای پر کردن جای خالی رونالدو نیاز به یک مهاجم دارد.

کار رئال در پیش فصل با انجام 4 بازی به اتمام رسید. سه برد و یک شکست حاصل کار تیم لوپتگی بود و سرمربی جدید رئال نمی‌تواند از عملکرد شاگردانش ناراضی باشد اما او با وجود رضایت کلی، از پرز درخواست خرید یک مهاجم و یک دفاع میانی کرده است.

در خط حمله هرچند لوپتگی از شرایط مایورال راضی است اما خرید یک مهاجم نوک را برای رئال ضروری می‌بیند. رائول دی توماس هم که ناامید کننده ظاهر شد، احتمالا باز هم به تیمی دیگر قرض داده می‌شود. باشگاه درخواست لوپتگی را بررسی خواهد کرد اما تنها در شرایطی نیازهای او را برآورده می‌کند که بازیکنان مورد نظر در شرایط قیمت معقولی در دسترس باشند.

رئال قصد ندارد هزینه زیادی برای مهاجم و مدافع مورد نیاز لوپتگی هزینه کند. در خط میانی هم به جای کواچیچ، بازیکنی جذب نخواهد شد چرا که لوپتگی از سبایوس کاملا راضی است و فده والورده، هافبک جوان اروگوئه‌ای که فصل قبل قرضی برای لاکرونیا بازی کرد نیز امیدوارکننده ظاهر شده است. در اسپانیا بر این عقیده هستند که نتیجه سوپرکاپ اروپا برابر اتلتیکو، در تصمیم گیری نهایی پرز برای خرید بازیکن تاثیر بسزایی خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز