خبرگزاری کار ایران

رویاپردازی آلگری با رونالدو برای فتح لیگ قهرمانان

asdasd
کد خبر : ۶۵۶۵۹۱

سرمربی یوونتوس با حضور فوق ستاره پرتغالی در تیمش از آرزویش برای دستیابی به لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، مکس آلگری، مربی یوونتوس گفته که با حضور کریستیانو رونالدو، این تیم حتی بیش از پیش رویای فتح لیگ قهرمانان را در سر خواهد داشت.

CR7 اولین بازی‌اش برای یوونتوس را در دیداری سنتی بین دو تیم بزرگسالان و جوانان یووه انجام داد و در دقیقه 8 هم گل زد.

آلگری گفت: «روی کاغذ تیم مهم است، اما بیش از هر چیزی، آنچه در میدان روی می‌دهد مهم است. باشگاه در تابستان تیم را تقویت کرده است، اما ما باید در زمین عالی بازی کنیم و دیدارها را ببریم، وگرنه این تقویت به کار نمی‌آید. ما حتی نسبت به سال‌های گذشته هم برای قهرمانی جاه‌طلب‌تر شده‌ایم، از جمله برای فتح لیگ قهرمانان. این را می‌توانستید در بازی امروز ببینید، که بازیکنان چقدر آن را جدی گرفتند. مساله هوش، و ذهنیت مناسب است.

طبیعی است که با آمدن بازیکنانی مانند رونالدو، امره جان، بونوچی و لئوناردو اسپیناتزولا، ذوق و شوق و رویاپردازی در تیم وجود دارد، اما ما می‌توانیم با عملکرد تیم در میدان، از کیفیت بازیکنان استفاده کنیم. طبیعی است که رویای ما برای قهرمانی در لیگ قهرمانان نسبت به سال‌های گذشته قوی‌تر شده است. همان‌طور که می‌خواهیم فاتح اسکودتو، جام حذفی و سوپرجام ایتالیا شویم.

رونالدو فراتر از هر چیزی، تجربه در سطح بین‌المللی را به تیم ما اضافه کرده و انگیزه‌ای بیشتر به بازیکنان جوان می‌دهد تا جاه‌طلب‌تر باشند. شما بی‌دلیل پنج توپ طلا را نمی‌برید. می‌توانید ببینید که او چقدر سخت تلاش کرده تا به چنین جایگاهی برسد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز