خبرگزاری کار ایران

دلفی: برای عربستان دو گل کنار گذاشته‌ایم/ به همه ببازیم عربستان را می‌بریم

asdasd
کد خبر : ۶۵۶۵۷۸

مهاجم تیم امید ایران که اکنون مورد توجه تیم آیندهوون قرار گرفته با حرارت بالایی از انگیزه تیمش برای پیروزی مقابل عربستان خبر می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، یونس دلفی، مهاجم تیم امید ایران که با درخشش در مسابقات جام جهانی جوانان اکنون مورد توجه تیم آیندهوون هلند قرار گرفته و قرار است بعد از جدال با عربستان برای قطعیت بخشیدن به این قرارداد راهی هلند شود، از انگیزه بالای هم‌تیمی هایش برای پیروزی مقابل عربستان خبر می‌دهد.

دلفی در این خصوص اینطور می‌گوید: اول باید تشکر کنم از مردم عزیز ایران و خصوصا مردم خوزستان. خدا را شکر شرایط خوبی دارم. بازی سختی مقابل عربستان داریم. اگر حتی دو بازی بعدی را ببازیم هم باید عربستان را ببریم. البته گفتم خدای ناکرده وگرنه هدف اصلی ما قهرمانی است. هدف اصلی ما این است که عربستان را ببریم. ما برای قهرمانی آمدیم و نه برای خوشگذرانی وگرنه در خانه می‌ماندیم و استراحت می کردیم. ما یک ماه سختی خواهیم کشید تا به هدف مان برسیم و همه ما انگیزه داریم تا بازی را فردا به سود خودمان تمام کنیم.

ستاره تیم امید ایران در ادامه کری‌هایش برای حریف از ثبت دو گل مقابل عربستان خبر می‌دهد و باید دید در این جدال موفق خواهد بود یا خیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز