خبرگزاری کار ایران

اسطوره پرسپولیس در انتظار حکم استیناف برای حضور در هیات مدیره

asdasd
کد خبر : ۶۵۶۵۷۱

در صورتی که استیناف در بررسی اعتراض مدیر سابق پرسپولیس رای به بی‌گناهی او بدهد، بعید نیست در ادامه عضو جدید هیات مدیره باشگاه نیز مشخص شود.

به گزارش ایلنا، خیلی طول کشید تا پرونده افشین پیروانی در کمیته استیناف فدراسیون به بررسی گذاشته شود اما اگر شایعه‌ها درست گفته باشند، این همه تاخیر قرار است پایان خوشی داشته باشد. لیگ هفدهم هنوز به پایان نرسیده بود که کمیته اخلاق یک محرومیت ۵ ساله را برای سرپرست پرسپولیس حکم کرد و بر اساس همین حکم، افشین پیروانی از قرمزها جدا شد.

خودش گفته بود اعتراض کرده به این حکم و حالا منتظر اعلام رای نهایی است که البته هنوز صادر نشده. توجیه استیناف، واضح نبودن اعتراض پیروانی بود و طولانی شدن تحقیقات با احضار افراد مطلع. حالا البته تحقیقات به پایان رسیده و هیچ بعید نیست که به زودی کمیته استیناف، رای نهایی پرونده را اعلام کند.

چیزی که علیرضا صالحی رییس این کمیته هم تاییدش کرده است: «تحقیقات درباره پرونده افشین پیروانی به مراحل پایانی رسیده و به زودی حکم این پرونده را اعلام می‌کنیم. هنوز هیچ حکمی صادر نکرده‌ایم اما به احتمال زیاد تا آخر این هفته حکم صادر خواهد شد.»

جالب اما ادعای عبدالصمد ابراهیمی کارشناس حقوقی فوتبال و فرد نزدیک به باشگاه پرسپولیس است که در کانال تلگرامش نوشته پیروانی اگر تبرئه شود، به عضویت هیات مدیره پرسپولیس در خواهد آمد. حال آنکه افشین پیروانی پیشنهاد حضور در هیات مدیره را یک سال پیش با این توجیه که کارهای اجرایی را ترجیح می‌دهد، رد کرده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز