خبرگزاری کار ایران

زاهدی: زنوزی ما را قربانی تراکتورسازی نکرده است/ نریمان‌جهان مهاجم باشد اجازه نمی‌دهیم کاری بکند

asdasd
کد خبر : ۶۵۶۴۷۰

مدافع جوان گسترش فولاد در مورد شرایط تیمش صحبت کرد.

مسیح زاهدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط گسترش فولاد اظهار داشت: شرایط خوبی داریم و رفته رفته بهتر می‌شویم. من و چند بازیکن دیگر دیر با تیم قرارداد بستیم و اضافه شدیم و هنوز تیم از لحاظ بدنی به آمادگی کامل نرسیده است. قرار است چند بازیکن به جمع ما اضافه شوند و بهتر هم خواهیم شد.

وی در مورد بازی با سپیدرود گفت: بازی سختی داشتیم و حریف ما شرایط خاصی را پشت سر می‌گذاشت و چیزی برای از دست دادن نداشت. تمام توانشان را گذاشتند که از ما امتیاز بگیرند و به خواسته‌شان هم رسیدند. ما چندین موقعیت گل داشتیم که با بدشانسی و بی‌دقتی از دست رفت و می‌توانستیم برنده بازی باشیم.

مدافع گسترش فولاد در مورد تغییر نام این باشگاه عنوان کرد: نام باشگاه ما تغییر کرده و حتی قراردادهایمان هم با سربرگ ماشین‌سازی امضا می‌شود ولی اینکه چرا هنوز در سایت سازمان لیگ اسم تیم ما گسترش فولاد است دلیلش را نمی‌دانم.

زاهدی در مورد اینکه گفته می‌شود مالک باشگاه تمرکزش را روی تراکتورسازی گذاشته و نسبت به گسترش فولاد بی‌توجه شده است گفت: اصلاً اینطور نیست و آقای زنوزی همچنان حواسش به تیم ما هست. ایشان تراکتورسازی را در اختیار دارد که تیم اول تبریز است و هواداران زیادی دارد و طبیعتاً باید توجه بیشتری جلب آن تیم باشد ولی اینطور نیست که از ما غافل شده باشد.

وی در مورد بازی مقابل پیکان گفت: من خودم شاگرد جلالی بودم و با تفکراتش آشنا هستم. تیم‌های ایشان خیلی خوب دفاع می‌کنند و در ضد حمله خطرناک هستند و ما باید فکری برای این موضوع بکنیم. اینکه در 3 بازی قبل گلی دریافت نکردند کار ما خصوصاً مهاجمان را سخت می‌کند.

مدافع گسترش فولاد در مورد تقابل با سامان نریمان جهان هم عنوان کرد: سامان همبازی سابق و دوست من است و انگیزه زیادی هم جلوی ما دارد. اگه در خط حمله بازی کند من قول می‌دهم اجازه ندهم کاری بکند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز