خبرگزاری کار ایران

خیال آسوده لوپتگی؛

پنج خبر خوب برای طرفداران رئال مادرید

asdasd
کد خبر : ۶۵۵۷۴۳

رئال مادرید پس از تجربه تابستانی سخت آماده شروع مسابقات لالیگا و پیش از آن دیدار با اتلتیکو مادرید در سوپرکاپ اروپاست.

به گزارش ایلنا و به نقل از مارکا، طرفداران رئال مادرید با وجود اینکه زین الدین زیدان و کریستیانو رونالدو از جمع کهکشانی‌ها جدا شده‌اند اما با حضور یولن لوپتگی آماده فصل جدید هستند و پنج اتفاق مثبت هم پیش رو دارند:

 

1. ارتباط بیل - بنزما

این دو بازیکن در جام جهانی بازی نکرده‌اند و از نگاه خودبینانه برای رئال مادرید چنین اتفاقی بسیار خوب است. هر دو تمرینات را در 18 جولای آغاز کردند و زمانی که سوپرجام یوفا برگزار شود، این دو مهاجم 29 روز با سرمربی جدیدشان همکاری کرده‌اند. بیل و بنزما بیشتر از هر زمان دیگری با یکدیگر ارتباط دارند به ویژه پس از اینکه دیگر کریستیانو رونالدویی در ترکیب وجود ندارد. لوپتگی پس از دیدار مقابل میلان درباره همکاری دو مهاجم تیمش گفت:" پیش از این من از چنین چیزی مطلع نبودم، اما هر دوی آنها در زمین خوشحال و متعهد بودند."

 

2. برخلاف فصل قبل؛ مشکل گلزنی وجود ندارد

رئال مادرید 4 بازی پیش فصلش را با 9 گل به پایان رساند و حریفان مقتدری را پیش رو داشتند: منچستریونایتد، میلان، یوونتوس و رم. مشکل اصلی تیم در حال حاضر پیدا کردن جانشین رونالدو است؛ بازیکنی که میانگین هر فصل 50 گل در تمامی مسابقات به ثمر می‌رساند. سه گل از گرت بیل و مارکو آسنسیو، دو گل از بنزما و یک گل از بورخا مایورال آمار موفق خط حمله تیم لوپتگی است. برای ارزیابی خیلی زود است اما آنها شروع موفقی داشته‌اند.

 

3. نیمکت نشینان با کیفیت

زین الدین زیدان فصل گذشته با چنین مشکلی پیش رو بود که مهره‌های کامل برای تعویض در تمامی پست‌ها را نداشت. البته بازیکنانی را هم که روی نیمکت در اختیار داشت دور از انتظار ظاهر می‌شدند و در حد و اندازه ترکیب اصلی نبودند. لوپتگی اکنون سبایوس، اودریزولا، یورنته، ناچو، کیلور ناواس(یا کورتوا؟) و ویسینیوس را در اختیار دارد که همگی آماده حضور در ترکیب ثابت هستند.

 

4. عکس العمل سریع و با دقت

در دو بازی اخیر مقابل میلان و رم رئال مادرید زود به حمله روی آورد و سریع گلزنی کرد. فصل گذشته اینچنین نبود و لوس بلانکوس سختی زیادی برای کامبک زدن داشت. زیدان به طور کلی همانطور که در صحبت‌هایش به این نکته اشاره کرده بود، همیشه از بازیکنانش درخواست داشت در ابتدا تمرکز داشته باشند که کمتر چنین اتفاق را شاهد بودیم. حداقل برای مقطعی یولن لوپتگی آن را برطرف کرده است.

 

5. ریتم بالای بازیکنان و بازگشت مصدومان

تکامل فیزیکی بازیکنان بهبود یافته است. برای مثال دنی کارواخال یکی از بازیکنان باقی مانده از قهرمانی اخیر رئال است که پس از مصدومیت شدیدش شرایط مطلوبی دارد. بقیه بازیکنان اسپانیایی و همچنین تونی کروس هم در چنین شرایطی حضور دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز