خبرگزاری کار ایران

میرزایی: چرا باید داوران و تیم میزبان در یک هتل باشند؟

نارضایتی سرپرست تیم شهرداری از تغییر زمان بازی با آلومینیوم اراک

asdasd
کد خبر : ۶۵۵۴۰۴

سرپرست تیم فوتبال شهرداری تبریز با ابراز نارضایتی از تغییر زمان بازی این تیم برابر آلومینیوم اراک، گفت: امیدواریم با درایت مسئولان سازمان لیگ، امسال در برگزاری بازیها نظم بیشتری نسبت به فصول پیش شاهد باشیم.

به گزارش ایلنا، احد میرزایی امروز با اعلام مطلب فوق اظهار کرد: با توجه به برنامه اعلامی سازمان لیگ و اینکه قرار بود بازی ما ساعت 19:15 برگزار شود، ما دو هفته زیر نور تمرین کردیم اما شب قبل از بازی به ما اطلاع دادند که قرار است بازی در ساعت 18:30 برگزار شود.

وی ادامه داد: این تغییر زمان بازی، برنامه ما را به هم زد. باید از قبل اعلام می کردند که نورافکن های ورزشگاه خراب است و زمان بازی را اعلام می کردند، نه اینکه یک دفعه بیایند و بگویند نورافکن های ورزشگاه خراب است و شب قبل از بازی زمان آن را تغییر دهند.

میرزایی همچنین با اشاره به مشترک بودن هتل اسکان تیم داوری مسابقه با تیم میزبان، عنوان کرد: پیش از این اگر چنین موردی بود، مسئولان سازمان لیگ واکنش نشان می دادند. حتی من خودم فصل گذشته یک بار به خواسته مسئولان سازمان لیگ مجبور شدم محل اسکان تیم را تغییر دهم. حالا برای من جای سئوال است که چرا باید تیم داوری و تیم میزبان مشترکا در یک هتل اسکان داشته باشند. 

وی گفت: من به سلامت مسئولان سازمان لیگ بخصوص آقای محمودزاده اعتقاد دارم و می دانم که آنها کارشان را به خوبی بلد هستند، با این حال با درایت این عزیزان امیدواریم که بازی های فصل جدید بهتر و منظم تر از فصول گذشته برگزار شود و تیم ها از بعضی اتفاقات متضرر نشوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز