خبرگزاری کار ایران

به منظور حضور در هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸؛

ملی‌پوشان تکواندو کشورمان فردا راهی جاکارتا می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۶۵۵۳۰۶

ملی‌پوشان تکواندو کشورمان برای حضور در هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی جاکارتا ساعت 22 فردا (دوشنبه – 22 مردادماه) راهی "جاکارتا" اندونزی می‌شوند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی 2018 در بخش تکواندو (پومسه و کیوروگی) از 28 مردادماه به مدت 5 روز در اندونزی برگزار می‌شود.

تکواندوکاران کشورمان برای شرکت در این دوره از رقابت‌ها ساعت 22 فردا (دوشنبه – 22 مردادماه) ایران را به مقصد کوالالامپور ترک می‌کنند.

مسابقات در بخش تکواندو 28 مردادماه با رقابت‌های پومسه آغاز می‌شود که در بخش مردان کوروش بختیار، امیررضا مهربان و علی سهرابی و در بخش زنان مهسا صادقی، مرجان سلحشوری و فاطمه حسام نمایندگان کشورمان هستند.

هدایت تیم مردان برعهده «سانگ میونگ کیم» به عنوان سرمربی است و در بخش زنان نیز «فاطمه اسدپور» سرمربیگری تیم را برعهده دارد.

فرزان عاشورزاده (وزن 58- کیلوگرم)، میرهاشم حسینی (وزن 63- کیلوگرم)، امیرمحمد بخشی (وزن 68- کیلوگرم)، مهدی خدابخشی (وزن 80- کیلوگرم) و سعید رجبی (وزن 80+ کیلوگرم) نمایندگان کشورمان در بخش مردان و ناهید کیانی (وزن 49- کیلوگرم)، الهه شیدایی (وزن 53- کیلوگرم)، پریسا جوادی (وزن 57- کیلوگرم)، ملیکا میرحسینی (وزن 67- کیلوگرم) و زهرا پوراسماعیل (وزن 67+ کیلوگرم) هوگوپوشان ایرانی در بخش زنان هستند.

هدایت تیم مردان برعهده «فریبرز عسکری» به عنوان سرمربی و «علی محمد بسحاق» به عنوان مربی می‌باشد. در بخش زنان نیز «مهرو کمرانی» سرمربیگری و «ریحانه فولادی» مربیگری تیم را برعهده دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز