خبرگزاری کار ایران

اجازه دارم ۱۰ روز تیم را مدیریت کنم

بیات: مالک سپیدرود در هتل زندانی شده بود / استعفای کتبی عزیزی به دست ما نرسیده است

asdasd
کد خبر : ۶۵۵۲۲۴

مدیرعامل جدید باشگاه سپیدرود رشت در برنامه تلویزیونی درباره حواشی جدید پیرامون سرخپوشان صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، ظهر امروز از کیومرث بیات با حکم رسمی محمد نوین به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه سپیدرود رشت انتخاب شد و اعلام کرد خداداد عزیزی نمی‌تواند در تمرینات تیم گیلانی شرکت کند.

بیات که خود زمانی مالکیت موقت سپیدرود را برعهده داشت در گفت و گوی تلفنی با برنامه "با ورزش" گفت: بله. از طرف نوین این حکم را دریافت کردم. 

او در پاسخ به این سوال که اعلام کرد خداداد عزیزی نمی‌تواند در تمرینات شرکت کند، بیان داشت: من بخشی از مسائل را باید در این برنامه ارائه کنم. چهار نفر آمدند و با روابطی که از طرف بانک داشتند برای خریداری باشگاه آماده شدند. متاسفانه دو تای آنها که یکی از آنها سمت مدیرعامل داشت و یکی از آنها هم مشاور عالی کار میکرد آقای نوین را بازیچه قرار دادند. بدون اینکه حق کوچکترین دخالتی داشته باشد در هتل زندانی بود و با تهدیدهای این دو نفر حق نداشت جواب تلفن خبرنگاران را بدهد!

بیات ادامه داد: ایشان اصلا این کاره نبود. یک کار بسیار عاقلانه‌ای کردم. متوجه شدم مشکلاتی در تیم هست. به سختی شماره نوین را به دست آوردم و به او گفتم که صحبت کنیم و تا به تو کمک کنم. در روز بازی با سپاهان با سختی با او ملاقات کردم و همه چیز را به من گفت. گفتم همه چیز را به هیئت فوتبال بگو و خوشبختانه همه چیز امروز روشن شد. تصمیم گرفتم امروز با توصیه عزیزان 10 روز تیم را مدیریت کنم. من خداداد عزیزی را اخراج نکردم. موقع عقد قرارداد نبودم و در موقع تسویه حساب هم نیستم. اخراج از سپیدرود تنها تصمیم ما نیست و ایشان فردا با نوین در تهران جلسه دارند یا به توافق می‌رسند و جدا خواهند شد یا برمی‌گردند و مربیگری می‌کنند. خداداد یکبار استعفا داد و پاره کرد، یک بار در شبکه ورزش و یک بار هم در رسانه ها. پشت سر هم استعفا می‌دهند و پاره می‌کننید. چیز مکتوبی به دست ما نرسید که برای اخراج به آن استناد کنیم.

مدیرعامل سپیدرود ادامه داد: ایشان باید توافق کند و از علی کریمی رسم جوانمردی یاد بگیرد و اگر واقعا ادعا دارد برای مردم رشت نگران است، بیاید ثابت کند. وقتی که تیم دست یک عده آدمی می افتد که باشگاه به انحلال کشیده شد، اینچنین می‌شود. 

بیات در واکنش به ادعای خداداد عزیزی که گفته بود تصمیم داشت دو بازیکن بی کیفیت را وارد لیست کند، عنوان کرد: آن چیزی که خداداد عنوان کرد به جان عزیزترین عزیزانم چنین چیزی حقیقت ندارد. دو بازیکن بودند که به درخواست کادرفنی به تست تمرینی رفتند و من هیچ اصراری نداشتم که این بازیکنان را خریداری کنند. حق شناس، امین جوادی مقدم و مهدوی از آن ها سوال کنید که من دلالی کردم یا خیر.

او درباره اینکه قبل از نوین مدتی در راس امور مالکیتی سپیدرود حضور داشته، گفت: در دوره من یک چک برگشت خورد؟ برای این مالکیت تیم را دادم که طبق یک روالی از هیئت فوتبال که خسته شده بود و پول نداشت گرفتم. دوست داشتم کمک کنم تا مالکی پیدا شود. شما بگویید الان خریدار بیاید. مگر کسی پیدا می‌شود؟ من ماموریتی داشتم که هفت دقیقه پیش انجام شد. دست خطی از نوین گرفتم که اگر ظرف 10 روز پنج میلیارد تومان به تیم ندهد خودش باید کنار برود. اگر دستخط را از نوین نمی گرفتم تیم دوباره چهار ماه کلافه می‌شد. نسخه دوم آن را هم در دستم دارم. من ماموریتی داشتم و امشب تمام شد. مهم هم نیست فردا افراد وزارتخانه بخواهند از هیئت فوتبال من را عزل کنند. خیال هواداران راحت باشد و شرایط درست می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز