خبرگزاری کار ایران

در پایان سومین هفته از رقابت‌ها؛

مرور همه صفر های باقی مانده جدول لیگ برتر

asdasd
کد خبر : ۶۵۴۸۹۳

با گذشت 3 هفته از لیگ برتر هنوز چند عدد صفر در جدول رده‌بندی دیده می‌شود که برخی از آنها آمار مثبت و برخی آمار منفی برای تیم‌ها محسوب می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، روز گذشته سومین هفته رقابت‌های لیگ برتر هم با انجام بازی‌های باقی‌مانده به پایان رسید و نتایج مختلفی که توسط تیم‌ها کسب شد، تغییراتی در جدول رده‌بندی لیگ ایجاد کرد.

نتایج روز گذشته برخی از اتفاقاتی که در دو هفته ابتدایی برای تیم‌ها نیفتاده بود را در نهایت شکل داد که اولین امتیاز سپیدرود یا اولین بازی بدون برد پرسپولیس از جمله آن بود ولی هنوز هم تعدادی عدد صفر در جدول رده‌بندی دیده می‌شود که به بررسی آن پرداخته‌ایم.

 

قفل محکم پرسپولیس و پیکان به دروازه

تنها دو تیم در 270 دقیقه گذشته از لیگ برتر گلی دریافت نکرده‌اند که پرسپولیس و پیکان هستند. سرخپوشان 2 بازی با حضور رادوشوویچ در دروازه و پیکان با استفاده از وحید شیخ ویسی در هر 3 دیدار توانسته بدون گل خورده هفته سوم را به پایان برسانند. سپاهان تنها یک گل دریافت کرده و سایر تیم‌ها 2 گل یا بیشتر وارد دروازه‌شان شده است.

 

شاگردان ویسی در حسرت گل

نفت مسجد سلیمان که تازه لیگ برتری شده، تنها تیمی است که در 3 دیدار گذشته خودش گلی به ثمر نرسانده است. نفتی‌ها دو تساوی بدون گل و یک شکست در کارنامه خود به ثبت رساندند و مهاجمان این تیم هنوز موفق به باز کردن دروازه حریفان نشده‌اند. صنعت نفت و تراکتورسازی با یک گل زده ضعیف‌ترین آمار پس از نفت را در اختیار دارند. شاگردان ویسی هفته آینده باید به مصاف پرسپولیسی بروند که تا اینجای کار گلی دریافت نکرده و کار سختی برای شکستن طلسم خود در دیدار چهارم دارند.

 

پدیده فرار از تساوی

تنها یک تیم از 3 بازی گذشته خود به نتیجه تساوی نرسیده که پدیده مشهد است. شاگردان گل‌محمدی مقابل صنعت نفت تا ثانیه‌های پایانی تساوی بدون گل به ثبت رسانده بودند ولی گل امین قاسمی‌ نژاد در دقیقه 93 پیروزی آنها را به همراه داشت.

 

هفت تیم به دنبال اولین برد

گسترش فولاد، استقلال خوزستان، نساجی مازندران، صنعت نفت آبادان، نفت مسجد سلیمان، تراکتورسازی و سپیدرود هفت تیمی هستند که تا کنون هیچ بردی به دست نیاورده‌اند. نکته جالب اینجاست که این هفت تیم به ترتیب هفت تیم انتهای جدول هستند که رتبه‌های دهم تا شانزدهم را در اختیار دارند.

 

شش تیم بدون شکست

پرسپولیس، سپاهان، استقلال، پیکان، ذوب آهن و گسترش فولاد هنوز طعم شکست را نچشیده‌اند و باید دید در نهایت چه زمانی نخستین شکست آنها به ثبت می‌رسد. تنها تیمی که دو شکست دارد سپیدرود است و سایر تیم‌ها یک بار در 3 هفته گذشته نتیجه را واگذار کرده‌اند.

 

بالانس گسترش فولاد

3 بازی، 3 تساوی، 3 امتیاز، 3 گل زده و 3 گل خورده نشان از علاقه گسترشی‌ها به عدد 3 دارد تا در پایان هفته سوم در رتبه دهم جدول قرار بگیرند. تفاضل گل گسترش فولاد صفر است و تنها تیمی است که چنین آماری دارد. سپاهان با تفاضل 5+ بهترین و سپیدرود با تفاضل 8- ضعیف‌ترین آمار را از این حیث در اختیار دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز