خبرگزاری کار ایران

ذوب آهن - سایپا، اولین تقابل دو مربی در نبرد شماره 35

asdasd
کد خبر : ۶۵۴۰۷۰

سایپا و ذوب آهن پیش از این در طول 17 دوره گذشته از لیگ برتر 34 بار دیدار داشته‌اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، دو تیم سایپا و ذوب آهن در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر و در تهران روز پنجشنبه به مصاف هم خواهند رفت.

این دیدار نبرد شماره 35 دو تیم خواهد بود و پیش از این در 17 دوره لیگ برتر 34 بار به مصاف هم رفته بودند که از این تعداد 13 برد برای سایپا و 10 برد متعلق به ذوب آهن بوده و 11 بازی هم به تساوی منجر شده است.

پر تعدادترین نتیجه در تقابل‌های دو تیم یک بر صفر بوده که 9 بار اتفاق افتاده و از این تعداد 5 برد برای سایپا و 4 برد برای ذوب آهن بوده است.

نخستین دیدار دو تیم در دور رفت لیگ اول با تساوی بدون گل به پایان رسید و نخستین پیروزی در تقابل دو تیم هم دور برگشت همان رقابت‌ها بود که سایپا یک بر صفر به پیروزی رسید.

پرگل ترین تقابل دو تیم مربوط به بازی رفت لیگ هشتم بود که ذوبی‌ها با نتیجه عجیب 3-6 به پیروزی رسیدند. ذوب‌آهن یک پیروزی پرگل دیگر هم با نتیجه 4-1 برابر سایپا رقم زده است که مربوط به لیگ چهاردهم بوده است.

پرگل ترین پیروزی سایپا هم برتری 3-0 در بازی برگشت لیگ یازدهم بوده است

یکی دیگر از تقابل های پر گل دو تیم هم آخرین دیدار آنهاست که در دور برگشت لیگ هفدهم به ثبت رسد و سایپا 4-2 به پیروزی رسید.

دو تیم برای 35 امین بار به مصاف هم می‌روند و ذوب آهن با 4 و سایپا با 3 امتیاز از دو دیدار خود برای کم کردن فاصله با صدر جدول نیاز به 3 امتیاز بازی دارند.

این نخستین تقابل دایی و نمازی در لیگ برتر است و به واسطه نخستین دوره حضور نمازی در لیگ برتر شکل گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز