خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سابق تراکتورسازی حکم جدید گرفت (عکس)

asdasd
کد خبر : ۶۵۳۳۵۶

مدیرعامل پیشین باشگاه تراکتورسازی به عنوان سرپرست جدید هیات بولینگ و بیلیارد استان منصوب شد.

به گزارش ایلنا، با حکم هاشم اسکندری ریاست فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس کشور، کریم پاداش اصل مدیرعامل پیشین باشگاه تراکتورسازی و رئیس سابق هیات بسکتبال استان آذربایجان‌شرقی به عنوان سرپرست جدید هیات بولینگ و بیلیارد این استان منصوب شد که حکم صادره به مدت 3 ماه و تا تشکیل مجمع انتخاباتی این هیات اعتبار دارد.

پاداش بعد از انتصابش به این سمت، اظهار داشت: در بررسی اولیه درباره هیات بولینگ و بیلیارد استان چنین برآورد می‌شود که در صورت برنامه‌ریزی صحیح، اصولی و پایه‌ای و تعامل نزدیک با دست اندرکاران و مدیران باشگاه‌های این مجموعه بزرگ، می‌توان این هیات را به یکی از هیات‌های مهم و معتبر سوق داد.

وی افزود: این امر با بررسی و سازماندهی عوامل و تشکیل هیات رئیسه فعال و توانمند و شناسائی مربیان و داوران و تلاش در رفع نارسائی‌های احتمالی موجود و کمک به باشگاه‌هایی که سرمایه‌گذاری می‌کنند و در مورد دریافت مجوز مشکل دارند، امکان‌پذیر بوده و می‌توان با برنامه‌های کوتاه مدت و دراز مدت اقدام نمود.

سرپرست هیات بولینگ و بیلیارد استان اضافه کرد: در ابتدای کار با مساعدت و همیاری اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز اقدام به فراخوان از نوجوانان و جوانان و استعدادیابی با کمک مربیان متعهد و دلسوز انجام خواهد گرفت چراکه معتقدم این ورزش باید به کمک خانواده‌ها، نقش پررنگ و همگانی به خود بگیرد.

وی در خاتمه گفت: تدوین تقویم ورزشی که با کمک و همفکری اعضاء هیات رئیسه و روسای محترم شهرستان‌ها و مدیران باتجربه و سایر کارشناسان این رشته مصوب خواهد شد، از دیگر برنامه‌هایم در زمان سرپرستی هیات بولینگ و بیلیارد است.

مدیرعامل سابق تراکتورسازی حکم جدید گرفت (عکس)

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز