خبرگزاری کار ایران

دکتر نوروزی: تست دوپینگ از بازیکنان با قدرت‌ تر از گذشته انجام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۵۳۲۵۱

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (نادو) درباره انجام نمونه گیری های دوپینگ گفت و گو کرد.

به گزارش ایلنا، دکتر غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (نادو) در تداوم انجام نمونه گیری های دوپینگ و برنامه های آموزشی در خصوص مبارزه با دوپینگ گفت: براساس جلسات برگزار شده بین کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال و ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (نادو) و هماهنگی به عمل آمده روند انجام نمونه گیری های دوپینگ همانند سال های گذشته با قدرت و دقت هر چه بیشتر اجرا می شود.

وی در ادامه افزود: در همین راستا قبل از شروع فصل مسابقات لیگ برتر نمونه گیری های خارج از مسابقه براساس سیاست انتخاب تیم ها (تصادفی و هدفمند) انجام شد. همچنین با قدرت در تمام مسابقات لیگ های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در بخش آقایان و بانوان این امر مهم با قدرت و دقیق در حال انجام است.
 دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ در پایان اظهار داشت: همین روند در هفته های ابتدایی لیگ برتر ادامه خواهد یافت و براساس تجربیات بدست آمده نمونه گیری های هدفمند از تیم ها افزایش خواهد یافت. همچنین ستاد ملی مبارزه با دوپینگ و کمیته پزشکی فدراسیون آمادگی خود را جهت برگزاری آموزش های مبارزه با دوپینگ  برای باشگاهها در هر زمان و هر مکان اعلام می دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز