خبرگزاری کار ایران

بهزاد داداش زاده در گفتگو با ایلنا:

خداداد از پروین و حجازی بزرگتر نیست که فحش خوردند و احترام گذاشتند/ آقای سرپرست به دنبال سرمربیگری در سپیدرود است/ علیه علی کریمی شایعه ساخت تا جانشین او شود!

asdasd
کد خبر : ۶۵۳۲۳۳

پیشکسوت فوتبال گیلان درباره حواشی دیدار سپیدرود مقابل سایپا و برخورد خداداد عزیزی با طرفداران در ورزشگاه سردار جنگل صحبت کرد.

بهزاد داداش زاده در گفت و گو با ایلنا، درباره شکست سنگین سپیدرود رشت مقابل سپاهان اصفهان گفت: به هر حال سپیدرود رشت از نظر بازیکن و آمادگی بدنی مشکل دارد و این را همه از جمله طرفداران می‌دانند. آنها حق طبیعی شان را می‌فهمند و خواستار بهترین نتیجه هستند. من احساس می‌کنم آن دسته از طرفدارانی که فحاشی کرده بودند از طرف سرپرست تیم بودند که خود ایشان چون تعصبی روی تیم ندارد سعی کرد اینگونه تیم را به حاشیه ببرد.

او ادامه داد: خداداد عزیزی را می‌شناختند و با آگاهی او را جذب کردند، حالا که او سرمربی تیم است عملکرد طرفداران را توجیه نمی‌کنم اما از خداداد هم توقع نداشتم که اینگونه برخورد کند. اگر او به چند نفری که پشت او ایستاده بودند فحاشی کرده که باید از آنها عذرخواهی کند اگر که نه، مخاطب او مردم رشت بوده باشد، باید از همه آنها عذرخواهی کند. مگر او تا به امروز تیمداری نکرده بود که می‌گوید هر کسی فحش بدهد به او فحش میدهم. ناصر حجازی، علی پروین، امیرقلعه نویی از تماشاگران فحش خوردند اما اینگونه بودند؟ به طرف هیس نشان دادند؟ او از این سه سرمربی بزرگتر است؟ بله او بازیکن بزرگی بوده و دل مردم را شاد کرده اما دلیل نمی شود که اینطور با مردم برخورد کند. 

داداش زاده افزود: سرپرست تیم مقصر است که جلوی هواداران را نمی‌گیرد. حالا اینکه سپیدرود ضعیف بوده و مشکل داشته و دارد بر هیچ کس پوشیده نیست و به نظرم باید به خداداد فرصت می‌دادند. چرا مالک بازیکنان خوبی جذب نکرد؟ فرق او با تن زاده چیست؟ تن زاده هم با احساسات مردم بازی کرد و وعده دروغ داد اما به نظر من بین بد و بدتر، بدتر را روی کار آوردند. آقای سرپرست مالک و دلال ها را در کنار تیم جمع کرده و برای منافع خودش سال گذشته پشت علی کریمی را خالی کرد تا از تیم برود. همه مردم این را می‌دانند. چرا مردم را در ورزشگاه ساکت نکرد؟

پیشکسوت فوتبال گیلان خاطرنشان کرد: اگر به خداداد فرصت بدهند و آرامش داشته باشد و بازیکن خوبی جذب کند حداقل در نیم فصل اول می تواند نتیجه خوبی بگیرد. در واقع سرپرست تیم فاصله بین نتایج خوب و بد سپیدرود است و تصمیم دارد جانشین عزیزی شود. کارنامه او در لیگ دو مشخص است.

داداش زاده درباره جدایی علی کریمی بیان داشت: علی کریمی را فراری دادند. او خودش به کریمی گفته بود زمین تمرین در رشت نداریم و بعد از اینکه تیم به تهران آمد، علیه‌اش در هیئت فوتبال زد که کریمی روی دست تیم هزینه گذاشته است. به جای آشتی دادن فقط اختلاف می‌اندازند. چرا دروغ می‌گویند و این ها را با مردم اختلاف می‌اندازند. اینها در رسانه‌ها هم رخنه کرده‌اند و مردمی که عاشق فوتبال هستند را ناامید می‌کنند.

بازیکن سابق پرسپولیس تهران ادامه داد: مربیان زیادی در رشت آمدند و تارتار، درخشان و دست نشان از مردم رشت و فوتبال بی احترامی دیدند اما واکنشی نداشتند. همین علی نظرمحمدی که تیم را به لیگ برتر آورده بود را به بدترین شکل ممکن کنار زدند. احترام خداداد واجب است و او باید طرفداران را به آرامش دعوت می‌کرد و از آنها دلجویی کند چون آنها از یک خانواده هستند و در غیر اینصورت سپیدرود ضرر می‌کند و سرپرست تیم معروف می‌شود.

داداش زاده در پایان عنوان کرد: مردم فهیم رشت خواهشمندم پشت تیم باشند و از هیئت فوتبال استان می‌خواهم که اشتباهاتش را جبران کند و به فکر سپیدرود باشد. یک کلام بگویم تیم برای مردمی است که خون دل خوردند و باید فکر یار دوازدهم باشند. مخالف فحاشی در ورزشگاه ها هستم و سرمربی هم باید در مقابل خویشتن دار باشد. باید با خداداد تعامل داشته باشند تا سپیدرود روزهای خوبی را ببیند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز