خبرگزاری کار ایران

نعمتی در گفت‌وگو با ایلنا

رفت و برگشت دربی را می‌بریم/ از استقلال پیشنهاد داشتم ولی پرسپولیس را ترجیح دادم

asdasd
کد خبر : ۶۵۳۰۵۴

مهاجم پرسپولیس از علاقه‌اش به این تیم و انگیزه دبل کردن استقلال در فصل می‌گوید.

به گزارش ایلنا، با مهاجم جوان پرسپولیس که در بازی مقابل فولاد نمایش موفقی داشت، گفت و گو کردیم که در ادامه می‌خوانید:

*تبریک بابت برد مقابل فولاد.

خدا را شکر می‌کنم توانستیم در یک بازی حساس و تماشایی سه امتیاز خوب را به دست بیاورید فکر می‌کنم این بردها در ابتدای فصل خیلی به ما کمک می‌کند که بتوانیم دوباره برای سومین بار متوالی فهرمان شویم البته باید بگویم تیم فولاد هم در این بازی عملکرد خوبی داشت و در بسیاری از دقایق حتی می‌توانست گلزنی کند. اما خدا را شکر ما قدر فرصت‌ها را دانستیم و پیروز شدیم.

*حضور هوادارانتان هم در این بازی چشمگیر بود.

جا دارد از آنها تشکر کنم که استقبال خوبی را از ما انجام دادند راستش فکر نمی‌کردیم این همه تماشاگر برای اولین بازی خانگی‌مان بیاید. آنها همچون دو فصل گذشته که به ما کمک کردند تا قهرمان شویم امسال هم حضور چشمگیری در بازی‌های ما دارند. ما هم تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم که آنها در پایان هر بازی خوشحال به خانه‌های خود بروند.

*خودت در این بازی دو گل زدی.

من همیشه در مصاحبه‌هایم قبل از شروع فصل هم گفته بود. امسال شرایط فرق می‌کند و می‌خواهم بهترین عملکرد را داشته باشم. خدا را شکر امسال از نظر بدنی در شرایط خوبی به سر می‌برم و اگر بدشانس نباشم و آسیب‌دیدگی برایم به وجود نیاید به دنبال زدن گل‌های بیشتر هم هستم. البته در این بین هم باید از برانکو و کادرش تشکر کنم که این فرصت را به من دادند که دوباره اعتماد به نفسم را به دست بیاورم.

*در شوت‌زنی هم نشان دادی تبحر خوبی داری.

اتفاقا شوت زدن را خیلی دوست دارم و اگر در هر بازی نصیبم شود دوست دارم شانسم را روی شوت از راه دور امتحان کنم. البته باید از فضاسازی سایر بازیکنان هم تشکر کنم که این فرصت را به من می‌دهند که بتوانم شانس خود را امتحان کنم.

*با این صحبت‌هایی که انجام دادی شاید امسال آقای گل شوی.

به دنبال این مسائل نیستم همین که تیمم موفق شود و کادر فنی از من راضی باشد و هواداران خوشحال به منازل خود بروند کافی است. ما در تیممان بازیکنان خوبی داریم که می‌توانند به این عنوان دست پیدا کنند. من هم به نوبه خود تلاش می‌کنم که باز هم یک پرسپولیسی آقای گل شود.

*کمتر از پنج ماه دیگر مسابقات جام ملت‌های آسیا شروع می‌شود. فکر می‌کنی در لیست کی‌روش باشی؟

کی‌روش در جام جهانی نشان داد که روی لیگ هم نظر دارد و بازیکنانی که آماده باشند را به اردو دعوت می‌کنند فکر می‌کنم اگر بتوانم این روند را ادامه دهم شانس ملی‌پوش شدن را دارم خدا را چه دیدید شاید ما هم جزو نفرات دعوت شده باشیم. این هفته باید به مصاف استقلال خوزستان بروید. بازی در گرمای هوا سخت است به خصوص که در فصل گرما به آنجا می‌رویم و باید خودمان را برای یک بازی سخت آماده کنیم. امیدوارم بتوانیم با تلاش بچه‌ها این سه امتیاز حساس را هم کسب کنیم.

درست است که قبل از پرسپولیسی شدن از استقلال پیشنهاد داشتی؟

بله. من دو سال قبل از پیوستنم به پرسپولیس هرسال از استقلال پیشنهاد داشتم ولی به خاطر اینکه پرسپولیسی هستم نتوانستم پاسخ مثبت دهم. البته اگر ده سال دیگر هم به من پیشنهاد نمی‌داد منتظر می‌ماندم و هرگز به استقلال نمی‌رفتم.

چرا استقلالی‌ها در سوپرکاپ حاضر نشدند؟

ما همه جوره برای حضور در سوپرکاپ آماده بودیم و نمی‌دانم چرا استقلالی‌ها نیامدند. من این را به این دلیل نمی‌گویم که آنها چند مهره خودشان را از دست داده بودند و قدرت فصل قبل را نداشتند چراکه این خود استقلالی‌ها بودند که بعد از قهرمانی جام حذفی برای ما کری می‌خواندند ولی نمی‌دانم چرا بازی نکردند.

با این تعصبی که می‌گویی به پرسپولیس داری حاضری با یک استقلالی ازدواج کنی؟

من در یک خانواده کاملاً پرسپولیسی بزرگ شدم و پدر، مادر و برادرم همه پرسپولیسی هستند و در خانواده اصلاً استقلالی نداریم. اگر بخواهم ازدواج هم کنم مطمئناً انتخابی می‌کنم که همسرم استقلالی نباشد. البته بیشتر تلاش می‌کنم همسرم فوتبالی نباشد تا کمتر بابت این مسائل اذیت شود.

از الان به دربی فکر می‌کنی؟

فعلاً تمرکزمان روی بازی‌هایی است که پیش رو داریم ولی در دربی را تلاش می‌کنیم رفت و برگشت ببریم تا طعم برد در سوپرجام که برگزار نشد برای ما دوچندان شود و به نوعی شیرین آن را بیشتر حس کنیم.

در مورد شادی گل‌هایت صحبت کن

هیچ وقت برای شادی گل برنامه ندارم و هرکدام در همان لحظه به ذهنم می‌رسد ولی گلزنی خیلی لذت بخش است. شاید برای دربی فکری کردم و شادی گل خاصی طراحی کردم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز