خبرگزاری کار ایران

وینفرد شفر: بابت اضافه شدن 3 بازیکن جدید تیمم خوشحالم/ بازیکنان جدید برای هماهنگ به زمان نیاز دارند.

asdasd
کد خبر : ۶۵۲۹۰۹

سرمربی استقلال در مورد شرایط اخیر این تیم و خریدهای جدید این تیم صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، وینفرد شفر در حاشیه تمرین استقلال در جمع خبرنگاران در خصوص شرایط اخیر این تیم اظهار داشا: اول باید بگویم خوشحالم که این سه بازیکن به جمع ما اضافه شدند و در این میان تنها مساله این است که این اتفاق دیر برای ما افتاد. حالت طبیعی این بود که قبل از شروع فصل به جمع ما اضافه می‌شدند. در حال حاضر هم به زمان نیاز داریم که این بازیکنان جای خودشان رادر زمین و تیم پیدا کنند و با دیگر بازیکنان رقابت کنند. همچنین برای علی کریمی و غفوری هم شرایط همین طور بود کمی آسیب دیدگی داشتند و دیرتر به ما اضافه شدند. نیومایر هم تمرینات اختصاصی داشته و باید سطح آمادگی به بقیه بازیکنان برسد. در حال حاضر ما ترکیب خوبی از بازیکنان با تجربه و بازیکنان جوان در اختیار داریم. این تیم، تیم جوانی است که برای آینده درست شده است. بازیکنان جوانی که اضافه شده‌اند به زمان نیاز دارند و البته حمایت بازیکنان با تجربه تیم را می‌خواهند.

وی افزود: بازیکنانی مثل صیاد منش، رضا آذری و سجاد بازیکنان جوان و آینده داری هستند و استعداد خوبی دارند اما فقط استعداد داشتن کافی نیست. آنها باید تمرینات خوب و مسابقات خوب داشته باشند تا برای آینده بهتر شوند. الان برای بازی بعدی محمد دانشگر محروم است و دو کارته شده و نمی‌توانیم از او استفاده کنیم. ممکن است آرمین سهرابیان به دفاع میانی و میلاد زکی‌پور به دفاع چپ منتقل شوند و در ترکیب تیم تغییراتی ایجاد کنیم و امیدوارم مرتضی تبریزی هم آماده باشد که بتواند در خط چپ خط تهاجمی ما بازی کند.

سرمربی استقلال در ادامه یادآور شد: نکته مهم هماهنگی و شناخت بازیکنان جدید با بازیکنان قدیمی است مثلا مرتضی تبریزی باید خیلی خوب با حرکات و شیوه بازی علی کریمی و فرشید باقری هماهنگ شوند و در زمین یکدیگر را خوب بشناسند. من فکر می‌کنم بتوانیم تا 2-3 هفته دیگر به موفقیت‌های خوبی برسیم. البته برای بازی این هفته هم خیلی خوش بین هستم اما نیاز به حمایت هواداران داریم. هوادارانی که در بازی های پیکان و ذوب آهن ما را خوب حمایت کردند و فوق العاده بودند و امیدوارم به این حمایت ادامه دهند تا تیم به شرایط بهتری برسد. 

وی در مورد دیدار با ذوب آهن گفت: من در نیمه نخست بازی با ذوب آهن از شرایط راضی نبودم و بین دو نیمه گفتم باید بجنگند و تلاش کنند و هیمنطور هم شد. طبیعی است که زکی پور در موقعیت آفساید گلزنی نکرد اما نمی‌خواهیم در مورد داور و کمک داور حرف بزنیم زیرا شغل سختی دارند.

شفر ادامه داد: نیاز به سختگیری بیشتری روی ضربات ایستگاهی که روی دروازه ما زده می شود داریم. در بازی ذوب آهن با دو کرنر گل خوردیم. فصل گذشته فقط یک گل از روی ضربه ایستگاهی از سایپا خوردیم و باید با همان نظم تیمی همراه شویم و همان نظم و انسجام را روی ضربات ایستگاهی داشته باشیم. باقری خوب بود و آذری هم خیلی خوب بازی کرد و او کم کم در ترکیب تیم قرار می‌گیرد و از یک ربع بازی تا نیم ساعت بازی او شروع می‌شود. لیگ بهتر از گذشته شده است، وقتی می‌بینیم که تراکتورسازی روی بازیکنان جدید سرمایه گذاری می‌کند. می توانم بگویم تیم نکونام فوتبال خوبی بازی می‌کند روش بازی تیم ها نسبت به دو سه سال پیش بهتر شده است و هر تیمی که بخواهد قهرمان شود کار سختی دارد.بازی مقابل همه تیم ها سخت است. نمی شود گفت استقلال، پرسپولیس، تراکتورسازی، سپاهان یا تیمی دیگر قهرمان می شوند، همه تیم ها شانس دارند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در مورد اینکه استقلال آماده رویارویی با السد و یاران ژاوی هست یا نه گفت: نگرانی نداریم و می‌دانم تا آن زمان کاملا آماده هستیم و شانسی که برای لیگ قهرمانان آسیا داریم را باید نگه داریم و خیلی خیلی مهم است. باید بگویم تا زمان بازی با السد کاملا آماده می شویم و از حالا کسی نمی‌داند فصل آینده در لیگ قهرمانان در چه گروهی هستیم و چه تیم های حریفان ما خواهند بود بنابراین شانس این فصل لیگ قهرمانان  را باید حفظ کنیم. البته اکنون بازی با تراکتورسازی مقابل ما قرار دارد. السد وقتی می‌بیند با استقلال بازی دارند می‌روند بازیکنان گرانقیمت از اتلتیکو و تیم‌های دیگر می‌خرند. زمانی که السد به ایران می آید فقط مقابل ما بازی نمی‌کند مقابل تیم ۱۲ نفره ما بازی دارد که ۸۰ هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور دارند و می‌خواهیم ببینم آن موقع السد چطور مقابل استقلال بازی می‌کند.

وی افزود: برای بازیکنان جدید خیلی مهم است که فیلپ مربی بدنساز زودتر به ما اضافه شود امیدوارم که قراردادش امروز به دستش برسد.

شفر در مورد وضعیت علی قربانی گفت: فردا و پس فردا در موردش سوال کنید. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز